Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@00:04:07 GMT

نیازمند، ناکام ترین بازیکن هفته (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۴۵۷۷

بخت و اقبال با دروازه بان سپاهان یار نبود و او 10 روز بد را سپری کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایران، استقلال برنده جدال بزرگ با سپاهان شد تا امیدهای این تیم برای کسب جام، بیشتر شود.


استقلال که هفته گذشته و در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر از سد سپاهان گذشته بود، برای دومین بار ظرف 10 روز این تیم را شکست داد تا خود را در جمع تیم های مرحله نیمه نهایی ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیام نیازمند سنگربان سپاهان که فصل را رویایی آغاز کرد و هشت هفته دروازه اش را بسته نگه داشت و رکورد بیشترین دقایق بسته نگه داشتن دروازه در فوتبال ایران را به نام خودش ثبت کرد، این روزها در دروازه سپاهان اوضاع بر وفق مرادش نیست.

 

نیازمند در دیدار مقابل استقلال بدون اینکه سیوی داشته باشد، 2 بار دروازه اش را باز شده دید و تیمش بازی فینال گونه بر سر کسب سهمیه را به استقلال باخت. گلر سپاهان در دیدار بعدی تیمش مقابل نساجی روی شوت فوق العاده زیبا و راه دور میری دروازه اش را باز شده دید تا این بازی را نیز بدون سیو یا مهاری به حریف واگذار کند.

 

 


نیازمند در دیدار جام حذفی مقابل استقلال نیز نتوانست درخشش هفته های ابتدائیش را تکرار کند و سپاهان با 2 گل به استقلال باخت تا رویای کسب جام برای زردپوشان دیار زاینده رود رنگ ببازد. زردپوشان که حالا پس از استعفای قلعه نویی دیگر سرمربیشان را نیز در اختیار ندارند، حالا تنها امید آنها، به کسب سهمیه در لیگ برتر است.

 

در روزهایی که هواداران استقلال از عملکرد سیدحسین حسینی انتقاد داشتند و معتقد بودند مدیران استقلال باید به دنبال پیام نیازمند باشند، اما در این دو بازی، حسینی برنده مطلق این جدال های دو نفره بوده و توانسته خودش را به هواداران استقلال ثابت کند.

فولادمبارکه سپاهان استقلال تهران پیام نیازمند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان استقلال تهران پیام نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان

ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه