Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامبد جوان به انفجار بیروت واکنش نشان داد.

به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، در حالی که طی روزهایی که از انفجار بیروت و کشته و زخمی ‌و بی‌خانمان شدن هزاران نفر از مردم آن شهر، اغلب سلبریتی‌ها سکوت پیشه کرده بودند، رامبد جوان، متنی درباره این ماجرا منتشر کرد. وی در فضای مجازی نوشت: «تسلیت به مردم بیروت و جهان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید باید بخوابیم و سال‌ها بعد بیدار بشیم تا همه‌ ترس‌ها و نگرانی‌ها و فجایع این دوران رو نبینیم و نشنویم.»

پیش از این‌ هادی حجازی‌فر هم متن کوتاهی در این‌باره نوشته و به غربزدگان نژادپرستی که به‌خاطر تسلیت گفتن به مردم لبنان به وی فحاشی کرده بودند، کنایه زده بود.

منبع: روزنامه کیهان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رامبد جوان انفجار در بیروت هادی حجازی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در وزن منهای ۵۹- کیلوگرم رده سنی جوانان سارینا نوری از استان سیستان و بلوچستان و فرناز عادلی دهنوی از استان اصفهان قهرمان و نایب قهرمان شدند و محیا نادری از استان همدان و هلیا کماسی از استان تهران مشترک به مقام سوم رسیدند.

همچنین در وزن منهای ۴۸- کیلوگرم غزل فتحی چشمه از استان لرستان و فاطمه جعفرنژاد از استان تهران در رده‌های نخست و دوم ایستادند و یسنا زرین از استان آذربایجان غربی و دنیا نوروزی عین القاضی از استان همدان مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده‌های سنی مختلف دختران و پسران تا ۶ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • تصاویر تایم لپس انفجار ستاره‌ای در کهکشان راه شیری
  • واکنش ابراهیم رئیسی به درگذشت عروس امام خمینی
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید
  • مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود