Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

در حالی که رژیم صهیونیستی خود به عنوان یکی از متهمان در پرونده انفجار مشکوک انبار مواد محترقه در بندر بیروت به حساب می‌آید، «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم در ادعاهایی بی‌اساس، سعی کرد انگشت اتهام را به سمت گروه‌های مقاومت بگیرد.

اخبار بین الملل- به نوشته خبرنگار «جروزالم‌پست»، گانتز امروز (دوشنبه) طی سخنرانی در کمیته امور خارجه و نظامی پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) مدعی شد جنبش مقاومت «حزب‌الله» بزرگترین مشکلی است که لبنان با آن روبه‌رو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بدون ارائه دادن کوچکترین مدرکی، مدعی شد حزب‌الله تسلیحات و مهمات خود را در منطقه‌های مسکونی لبنان نگهداری می‌کند و انفجار بیروت می‌توانست مهیب‌تر و خطرناک‌تر باشد.

این در حالی است که «سید حسن نصرالله» دبیرکل جنبش حزب‌الله روز جمعه طی سخنرانی درباره انفجار بیروت ، با اشاره تلویحی به قصور مسئولان دولتی پیشین و کنونی بندر بیروت در این واقعه، تاکید کرد مواد محترقه داخل انبار بندر نه تنها متعلق به حزب‌الله نبود بلکه این گروه حتی یک فشنگ هم در هیچکدام از بنادر لبنان ندارد.

خبرنگار شبکه «کان‌نیوز» نیز به نقل از گانتز نوشت: «ما با دشمن‌هایی مواجه هستیم که عامدانه مهمات خود را در محیط و منطقه مسکونی پرجمعیت انبار می‌کنند».

گانتز در حالی حزب‌الله را مقصر مشکلات لبنان می‌داند که نشریه «اسرائیل هیوم» جمعه هفته گذشته به نقل از یک مقام نظامی ارشد صهیونیست نوشت: «گانتز روز پنجشنبه به ارتش دستور داده در صورتی که حزب‌الله به سربازان یا شهروندان اسرائیلی آسیب رساند، زیرساخت‌های لبنان را بمباران کند».

بر این اساس، وزیر جنگ صهیونیستی در بخش دیگری از صحبت‌هایش، با درخواست از کشورهای مختلف جهان برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات اتمی، مدعی شد تهران می‌خواهد در سوریه یک «شاخه تروریستی» ایجاد کند که تل‌آویو باید مانع آن شود.

به نوشته خبرنگار «رویترز» گانتز همچنین خبر داد که حدود ۵۰ درصد از صهیونیست‌ها هم‌اکنون در نیروهای مسلح رژیم اسرائیل به عنوان نظامی خدمت می‌کنند.

پیش از این نیز «دنی دانون» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل با ضروری دانستن تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در شورای امنیت، مدعی شد هر جایی خطری علیه تل‌آویو وجود دارد، رد پای ایران در آنجا دیده می‌شود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حزب الله انفجار بیروت تحریم تسلیحاتی ایران جنگ حزب الله رژیم صهیونیستی بیروت انفجار بیروت تحریم تسلیحاتی ایران حزب الله مدعی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی

حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به سربازان رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان اعلام کرد: محل استقرار سربازان دشمن در غرب شهرک «شومیرا» در منطقه الجلیل غربی را با موشک هدف قرار دادیم.

به نقل از الجزیره، حزب‌الله لبنان تأکید کرد این حمله در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت جسور آن است.

حزب‌الله لبنان در همبستگی با نوار غزه که از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ در معرض حملات ویرانگر رژیم صهیونیستی تحت حمایت آمریکا قرار گرفته است، پایگاه‌های صهیونیستی را هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • پاسخ حزب‌الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان