Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-27@02:22:33 GMT

اطلاعیه وزارت بهداشت درخصوص برگزاری کنکور

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۴۹۳۹

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص برگزاری آزمون سراسری کنکور۹۹ اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: روز دوشنبه ۲۰ مرداد در نشستی با حضور رؤسای محترم کمیسیون های آموزش و تحقیقات، بهداشت و درمان و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس سازمان سنجش آموزش کشور، موضوع ارزیابی قابلیت های اعمال پروتکل های بهداشتی در برگزاری آزمون های سراسری ورود به دانشگاه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان سنجش آموزش کشور در این جلسه ابراز داشتند که با توجه به سختگیرانه تر بودن پروتکل های بهداشتی ابلاغی، امکان برگزاری کنکور سراسری در تاریخ مصوب میسر نخواهد بود و در صورت پافشاری وزارت بهداشت بر پروتکل های ابلاغی و عدم امکان تسهیل و تخفیف در فاصله گذاری نسبت به آزمون ورودی کارشناسی ارشد دانشگاه ها، تاریخ برگزاری کنکور، یک ماه به تعویق افتد.

لذا با توجه به اصرار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اعمال دقیق پروتکل های بهداشتی و در راستای رعایت ایمنی و سلامت داوطلبان عزیز و همچنین همراهی و تأکید رؤسای محترم کمیسیون های مربوطه در مجلس شورای اسلامی، مقرر شد که این موضوع و تاریخ پیشنهادی جدید برگزاری این آزمون در ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت اضطراری مطرح و پس از تأیید، مراتب به اطلاع داوطلبان رسانده شود.​

 

اقتصادآنلاین

برچسب ها: کنکور ، تعویق کنکور ، حذف کنکور ، برگزاری کنکور ، کرونا ، ویروس کرونا ، وزارت بهداشت لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000JV0

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کنکور تعویق کنکور حذف کنکور برگزاری کنکور کرونا ویروس کرونا وزارت بهداشت برگزاری کنکور وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار نفر در کنکور مرحله اول خاش شرکت دارند

علیرضا اسماعیلی نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور گفت: طی مدت امروز و فردا ۳ هزار نفر در کنکور سراسری مرحله اول از این شهرستان در ۵ گروه آزمایشی و در ۱۱ حوزه امتحانی در حال برگزاری است.
امام جمعه، فرماندار و نمایندگان ویژه سازمان سنجش آموزش کشور از حوزه‌های برگزاری کنکور بازدید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • ۳ هزار نفر در کنکور مرحله اول خاش شرکت دارند
  • برگزاری آزمون سراسری کنکور در شهرستان بردسکن
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • گلایه داوطلبان از عدم فعالسازی گزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل در سایت مای مدیو