Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی گفت: با توجه به عمق محرومیت در شهرستان هلیلان ۲۰۰ میلیارد ریال را برای تکمیل پروژه های عمرانی این منطقه تخصیص خواهیم داد.

«محسن منصوری»  در نشست قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان هلیلان، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در دوره جدید مدیریتی بر اساس تاکید مقام معظم رهبری رویکرد خود را پیشرفت و آبادانی مناطق هدف در جهت محرومیت زدایی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حدود ۲۰ دستگاه فعالیت های محرومیت زدایی را در اقصی نقاط کشور بر عهده دارند، افزود: پراکندگی فعالیت ها و منسجم نبودن برنامه ها باعث شده است تا با وجود انجام کارهای زیاد ، کارهای بر زمین مانده‌ای نیز وجود داشته باشد.

مدیرعامل بنیاد علوی ادامه داد: در کشور به استثنای استان سیستان و بلوچستان که ۲ شهرستان قصرقند و زهک به عنوان شهرستان هدف بنیاد برای محرومیت زدایی قرار گرفته در سایر استان ها تنها یک شهرستان جزء این برنامه محسوب می شود و در ۱۳ استان نیز هیچ شهرستانی از سوی بنیاد برای اجرای برنامه های محرومیت‌زدایی تعیین نشده است.

منصوری گفت: شهرستان ملکشاهی در استان ایلام قبلا به عنوان منطقه هدف بنیاد برای محرومیت زدایی تعیین شده بود که پس از رایزنی‌های استاندار و بازدید از شهرستان تازه تاسیس هلیلان قرار شد با توجه به عمق محرومیت این منطقه نیز به عنوان منطقه هدف تعیین شد.

معاون بنیاد مستضعفان از اختصاص  ۲۵ میلیارد ریال از سوی بنیاد برای تکمیل پل جزمان خبر داد و گفت:  در کنار این موضوع ۲۰ میلیارد ریال در اختیار بنیاد مسکن استان برای بهسازی واحدهای مسکونی مردم شهرستان هلیلان قرار می گیرد.

منصوری از موافقت بنیاد با اعطای ۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه خط انتقال آب کهره ، داجیوند خبر داد و گفت: ۲۰ میلیارد ریال نیز برای آبرسانی به روستاهای شهرستان هلیلان تخصیص می یابد.

وی از اختصاص یک میلیارد تومان برای تجهیز یک مدرسه روستایی موافقت کرد و با اشاره به برنامه ریزی بنیاد برای کمک به احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی در مناطق محروم کشور گفت: آمادگی داریم بخشی از این تعهد را در استان ایلام و بویژه شهرستان های هلیلان و ملکشاهی اجرا کنیم.

مدیرعامل بنیاد علوی افزود: این بنیاد ۲۷ میلیارد ریال را برای تعمیر و تجهیز مدارس شهرستان هلیلان تخصیص می دهد و در کنار آن آمادگی دارد ۳۰ درصد هزینه احداث هنرستان هشت کلاسه و مدرسه سه کلاسه را در این منطقه تقبل کند.

منصوری با اشاره به اینکه در این جلسه حدود ۲۰۰ میلیارد ریال را برای اجرای طرح های عمرانی در شهرستان هلیلان تخصیص داده ایم ، گفت: مشکلات حوزه راه  و بهداشت و درمان نیز طی بازدید میدانی از شهرستان مورد بررسی و اعتبار مورد نیز به این بخش تخصیص خواهد یافت.

وی از آمادگی بنیاد مستضعفان برای پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به منظور اشتغالزایی در استان ایلام خبر داد.

معاون بنیاد مستضعفان با اشاره به فعالیت های این بنیاد در شهرستان ملکشاهی از روند اجرای این پروژه ها و سرعت کم آنها انتقاد کرد و گفت: بخشی از کار را که به مدیریت ما در منطقه مربوط می‌شد حل شده و امیدواریم این پروژه‌ها سرعت بیشتری به خود بگیرد.

منصوری با بیان اینکه  ۳۴۰ میلیارد ریال از سوی بنیاد برای محرومیت زدایی از ملکشاهی تخصیص یافته ولی تاکنون حدود ۲۰۰ میلیارد ریال پروژه تعریف شده و در صورت ادامه این وضعیت اعتبار در نظر گرفته شده جذب نخواهد شد،  از پرداخت ۵۰ میلیارد ریال از سوی بنیاد برای تکمیل پروژه آبرسانی به روستاهای شهرستان ملکشاهی خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه ایلام هلیلان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بنیاد علوی ۲۰۰ میلیارد ریال شهرستان هلیلان بنیاد مستضعفان محرومیت زدایی سوی بنیاد برای تکمیل پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی

رئیس اداره برق منطقه کاشان گفت: سال گذشته ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی تعلق گرفت.

شاپور حدادپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: در حالی که افزایش ۱۳ درصدی مصرف برق در کاشان را شاهد بودیم، اما همچنان کم‌ مصرفان برق توانستند ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم مصرفی را به خود اختصاص دهند.

وی با اشاره به افزایش ۲۱۶ ترانس در دوسال گذشته افزود: نصب ۵۰ ترانس برق در کاشان در سال گذشته برای توسعه زیر ساخت انجامپذیرفت.

رئیس اداره برق منطقه کاشان با بیان اینکه امسال ۵۰ ترانس جدید برای پایداری و تقویت شبکه برق شهرستان کاشان پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: برای نصب این ترانس ها بیش از ۴۰ میلیارد تومان هزینه میشود.

حدادی پور تصریح کرد: برای توسعه زیرساخت‌های برق شهرستان کاشان ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده و طی دو سالاخیر در شهرستان کاشان ۲۳ درصد افزایش مصرف برق داشته و این افزایش مصرف نسبت به افزایش مصرف کشوری بیش از دوبرابر است.

وی با بیان اینکه کاشان با در اختیار داشتن ۳۰۰ روز آفتابی، پایگاهی بی‌نظیر برای تولید انرژی خورشیدی در کشور به شمار می‌آید، گفت: اصفهان یکی از استان‌های پیشرو با سه هزار و ۱۵۰ مگاوات ظرفیت نصب شده سامانه‌های محدود به انشعاب برق در کشوراست و شهرستان کاشان رتبه نخست نیروگاه‌های خورشیدی در سطح استان اصفهان را به خود اختصاص داده است.

رئیس اداره برق منطقه کاشان شمار مشترکان برق کاشان را ۲۱۲ هزار و ۹۱۹ مشترک اعلام کرد و افزود: این شهرستان پس از اصفهان، بزرگترین مدیریت برق رادر استان اصفهان به خود اختصاص داده است.

حدادپور با اشاره به اینکه جذب یک چهارم بودجه استان در صنعت برق به کاشان تعلق گرفت، تصریح کرد: سال گذشته بالغ بر ۵ هزار مشترک به شبکه برق کاشان اضافه شده است.

وی اظهار کرد: ۳۱۵ مگاوات پیک بار مصرف شهرستان کاشان است که ۲ درصد آن را نیروگاههای خورشیدی شهرستان تامین می‌کنند.

کد خبر 749339

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان