Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی از نوبت گیری ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر در طرح سنجش بدو ورود به دبستان استان خبرداد.

علی متفیان  افزود: با احتساب نو آموزان پیش دبستانی تاکنون ۹۵۰۰ نفردر پایگاه های سنجش استان مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

متقیان افزود: از ۱۹ هزار نو آموز بدو ورود به دبستان پیش بینی شده تاکنون ۱۵۵۰۰ نفر در سامانه سنجش نوبت گیری کرده و۹۵۰۰ نفر نیز مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در پایگاه های اولیه استان از ۲۴۴۰ نفر نو آموز ارزیابی شده ۵۳۵ نفر به مرحله تخصصی ارجاع شده اند که در مرحله تخصصی نسبت به تشخیص مشکلات و درمان آن ها اقدام خواهد شد.

متقیان افزود: از این تعداد ۱۱۳ نفر ارجاع بینایی ،۷۳ نفر ارجاع شنوایی،۳ نفر ارجاع جسمی و ۳۴۶ نفر ارجاع به مرحله تخصصی آمادگی ارجاع شده اند.

وی ضمن تاکید بر مراجعه به موقع خانواده ها افزود، نو آموزانی که نوبت گیری نکرده اند هر چه سریعتر به مدرسه محل ثبت نام مراجعه کرده و نوبت گیری را انجام دهند.

متقیان در خصوص هزینه های پیش بینی شده برای فرآیند سنجش اضافه کرد: هزینه شرکت در برنامه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان مبلغ ۴۰ هزار تومان و جریمه لغو نوبت (به دلیل عدم مراجعه در زمان مقرر)،۲۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است که از طریق دستگاه های کارتخوان و درگاه الکترونیک اخذ و به حساب خزانه واریز می شود.

وی خاطرنشان کرد: مدیران مدارس موظفند جهت نوبت گیری حتما با والدین نوآموز هماهنگی لازم را به عمل آورده و در زمان مناسب پرینت نوبت را در اختیار آن ها قرار دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سنجش سلامت نوآموزان خراسان شمالي بدو ورود به دبستان نوبت گیری نفر ارجاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۵۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ای با بزرگی ۴.۲ ریشتر خراسان شمالی را لرزاند

ایسنا/خراسان شمالی زلزله ای با بزرگی ۴.۲ ریشتر خراسان شمالی را لرزاند.

این زلزله در شهر تیتکانلو در شهرستان فاروج در ساعت ۳۷: ۱۵ به وقوع پیوست.

این زلزله در عمق هشت کیلومتری به وقوع پیوست. عرض جغرافیایی این زمین لرزه ۳۲.۲۰۲ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۸.۳۲۳ درجه شرقی به وقوع پیوست‌.

بنا به گفته مسئولان ذی ربط این زلزله خسارتی به همراه نداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زلزله در خراسان شمالی ؛ شدت و مرکز زمین لرزه
  • تیتکانلو در خراسان شمالی لرزید
  • زلزله ۴.۲ ریشتری تیتکانلو در خراسان شمالی را لرزاند
  • تیتکانلو خراسان شمالی لرزید
  • خراسان شمالی لرزید
  • زلزله ای با بزرگی ۴.۲ ریشتر خراسان شمالی را لرزاند
  • جلوه های تعارض منافع در قوه قضائیه / ارجاع گزینشی، آسیب جدی در رسیدگی به پرونده های ملی
  • بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی