Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه جنگ امروز جنگ رسانه‌ای است گفت: دشمن وارد جنگ رسانه‌ای شده و خبرنگاران باید با هوشیاری این توطئه را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ذزفول، «حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» شب گذشته (دوشنبه ۲۰ مرداد) در آئین تجلیل از خبرنگاران دزفول که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه خبرنگاران باید مراقب دشمن باشند و توطئه‌های رسانه‌ای دشمن را شناسایی و خنثی کند اظهار داشت: امروز دشمن وارد فاز جنگ رسانه‌ای شده و هزینه‌های زیادی در این زمینه انجام می‌دهد لذا باید خبرنگاران هوشیار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 امام جمعه دزفول انتقاد را یکی از اصول کار رسانه‌ای دانست و اضافه کرد: باید انتقاد منصفانه و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری انتقاد باید بر اصول چارچوب باشد.

 

وی افزود: متاسفانه دیده شده به اسم کار رسانه‌ای اقداماتی صورت می‌گیرد که منجر به تخریب افراد می‌شود که این اقدام غیراخلاقی است البته خوشبختانه اینگونه موارد بسیار کم است اما بهتر است که اصلا وجود نداشته باشد.

 

قاضی دزفولی نقش رسانه در حل مشکلات مردم را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: خبرنگاران گاهی با قلم خود باعث می‌شوند برخی مشکلات مردم که از چشم مسئولان دور مانده‌ است، حل شود که اینکار بسیار ارزشمند است.

 

وی یاد آور شد: رسانه و خبرنگار باید در خدمت نظام و انقلاب باشد چرا که اگر بین رسانه‌ها اتحاد وجود داشته باشد جنگ رسانه‌ای دشمن خنثی می‌شود.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام قاضی دزفولی امام جمعه دزفول شهرستان دزفول دزفول جنگ رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • بمب پرسپولیس خنثی شد! | چراغ‌سبز اوسمار اثر خود را از دست داد؟
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • هوشیاری یک چوپان سلماسی جان ده‌ها نفر را نجات داد
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • رقص خون در گلوی پاییز؛ روایتی متفاوت از همسر شهید جاویدالاثر «رسول هوشیاری»