Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:28:30 GMT

سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریور در استان گیلان آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۵۸۸۶

سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریور در استان گیلان آغاز می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحمتی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید در مدارس استان گیلان از ۱۵ شهریور ماه آغاز خواهد شد، اظهار کرد: دانش آموزان شهرستان‌های سفید از نظر وضعیت ویروس کرونا به حضوری در مدارس حاضر خواهند شد.

وی با بیان اینکه در مناطق زرد استان گیلان آموزش‌ها به دو صورت حضور و غیر حضوری به دانش آموزان ارائه می‌شود، افزود: در این وضعیت دانش آموزان به دو گروه تقسیم بندی خواهند شد و تعداد دانش آموزان را به نصف کاهش خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه در این وضعیت برخی دروس به صورت حضوری ارائه خواهد شد، گفت: دروس باقی مانده نیز به صورت غیر حضوری و از طریق فضای مجازی به دانش آموزان آموزش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه این شرایط در مناطق قرمز نیز به این گونه خواهد بود که تمام دانش آموزان آموزش دروس را به صورت غیر حضوری دریافت خواهند کرد، تصریح کرد: در مناطقی زرد که تعداد دانش آموزان زیاد باشد حضور دانش آموزان به صورت زوج و فرد خواهد بود.

کد خبر 4995613

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد رحمتی آموزش وپرورش گیلان آغاز سال تحصیلی ویروس کرونا ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر عید غدیر خم شیوع کرونا گرگان آمار کرونا ماه محرم کمک مومنانه شهرکرد قزوین ستاد ملی مقابله با کرونا بیرجند دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل، محمود مشکی در همایش تخصصی مدیران مدارس متوسطه دوره اول ناحیه یک اردبیل اظهار کرد: تقویت خود آگاهی دانش آموزان در دوره اول متوسطه ضروری است و باید دانش والدین را باید نسبت به زوایای مختلف هدایت تحصیلی افزایش دهیم.
وی خاطرنشان کرد: تمامی برنامه‌ها در این دوره تحصیلی باید به سمتی حرکت کند که دانش آموزان به خودآگاهی، خودشناسی و محیط شناسی برسند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر اینکه اگر خودشناسی در دوره اول متوسطه اتفاق بیافتد، دوره آرامش بعدی اثر بخش خواهد بود، افزود: طراحی مسیر زندگی در دو سال آخر متوسطه اول روی می‌دهد.
مشکی گفت: باید با برنامه ریزی درست علاقه دانش آموزان را پیدا کرده و زمینه بالفعل شدن استعدادهایشان را فراهم کنیم.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اردبیل تغییر نگرش در مدیران مدارس دوره اول و دوم را یادآور شد و بیان کرد: تغییر نگرش در مدیران باید به گونه‌ای اتفاق بیافتد که نگاهشان نسبت به هدایت تحصیلی نزدیک به هم و اقداماتشان مکمل یکدیگر باشد.
مشکی گفت: هدایت تحصیلی یک فرآیند است به طوریکه پایه نهم برای دانش آموزان دوره اول متوسطه از یک سو پایان و از سوی دیگر آغاز یک انتخاب است.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • ۵ اردیبهشت؛ آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟