Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال اینتر از عملکرد شاگردانش در شب صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته پس از پیروزی 2 بر یک دوشنبه شب تیم فوتبال اینتر مقابل بایرلورکوزن و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، به خبرنگاران گفت: بسیار راضی هستیم، چون عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به شیوه‌ای مناسب برای این بازی آماده شده بودیم و هرگز به لورکوزن اجازه ندادیم که به راحتی توپ را در سرتاسر زمین بازی به گردش درآورد. ما همانطوری بازی کردیم که در تمرینات روی آن کار کرده بودیم.

کونته افزود: همانطور که همیشه می‌گویم، وقتی که فرصت دارید باید هرچه سریعتر بابت کسب پیروزی مطمئن شوید. امشب هم ما می‌توانستیم خیلی زودتر از این‌ها کار حریف را یکسره کنیم و با خیال راحت‌تری بازی را ادامه دهیم. به هیچ‌وجه به حریف موقعیت‌های فراوانی ندادیم اما واقعیت این است که با توجه به موقعیت‌هایی که داشتیم باید خیلی بیشتر گل می‌زدیم.

سرمربی اینتر  اظهار داشت: با این پیروزی نشان دادیم که چقدر تشنه موفقیت هستیم و چقدر انگیزه داریم تا ثابت کنیم که نتیجه گرفتن و کارهایی که داریم در این رقابت‌ها انجام می‌دهیم برای‌مان مهم است. حالا این فرصت را داریم که در نیمه نهایی لیگ اروپا بازی کنیم و این رضایت‌بخش است اما از فردا باید در حد نیمه نهایی رقابت‌ها تمرین کنیم. هدف ما قهرمانی است. می‌خواهیم این راه را تا آخر برویم.

لیگ اروپا| اینتر با حذف لورکوزن به نیمه نهایی رسید

کونته درباره لوکاکو که یکی از شب‌های پرفروغش بود و گل دوم اینتر را هم زد، گفت: صحبت کردن درباره یک نفر خاص وقتی که کل اعضای تیم چنین عملکرد گروهی خوبی دارند، سخت می‌شود. روملو فصل فوق‌العاده‌ای داشته و تیم هم حمایتش می‌کند. همه بازیکنان‌مان را در پست‌هایی قرار داده‌ایم که به بهترین شکل ممکن بتوانند توانایی‌هایش‌شان را نشان دهند. برای روملو خوشحالم. او لیاقت این موفقیت‌‌ها را دارد اما روملو هم باید از تیم به خاطر اینکه او را در چنین موقعیت‌های خوبی برای نشان دادن توانایی‌هایش در بهترین مقطع از دوران بازیگری‌‌اش قرار می‌دهد تشکر کند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بایرلورکوزن لیگ اروپا اینترمیلان آنتونیو کونته بیشتر بخوانید... کونته: ضدحملات لورکوزن کُشنده است/ مربیگری پیرلو باعث می‌شود احساس پیری کنم! قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کونته: ضدحملات لورکوزن کُشنده است/ مربیگری پیرلو باعث می‌شود احساس پیری کنم! واژه های کاربردی مرتبط بایرلورکوزن لیگ اروپا اینترمیلان آنتونیو کونته پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جام حذفی فوتبال| صعود استقلال به نیمه نهایی با تاکتیکی «شایان»/ ادامه تیره روزی‌های قلعه‌نویی و سپاهان ۲ جدول رده‌بندی لیگ برتر در پایان هفته بیست‌وهشتم/ معادلات پیچیده برای بقا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان ۳ نوری: استقلال بهترین بازی فصلش را مقابل سپاهان انجام داد/ دوست دارم با شکست پرسپولیس به فینال برویم ۴ به بهانه استعفای قلعه‌نویی؛ بدرود ژنرال، حرف دیگری نیست! ۵ لیگ اروپا| منچستریونایتد در وقت‌های اضافه صعود کرد ۶ پاشازاده: تراکتور قابل احترام و پُرستاره بود اما راه‌ها را به روی این تیم بستیم/ نمی‌توانم بگویم با من قرارداد ببندید ۷ قلعه‌نویی استعفا کرد/ خداحافظی با اصفهانِ زیبا بعد از شکست مقابل استقلال ۸ هیس دوباره مجیدی به منتقدان + تصاویر مهمترین اخبار ورزشی تیم منتخب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بدون سرخابی‌ها به بهانه استعفای قلعه‌نویی؛ بدرود ژنرال، حرف دیگری نیست! نوری: استقلال بهترین بازی فصلش را مقابل سپاهان انجام داد/ دوست دارم با شکست پرسپولیس به فینال برویم پاشازاده: تراکتور قابل احترام و پُرستاره بود اما راه‌ها را به روی این تیم بستیم/ نمی‌توانم بگویم با من قرارداد ببندید مهمترین اخبار تسنیم جزئیات تازه از توافق سران قوا برای فروش نفت به مردم/ نسیه فروشی منتفی شد اذعان تحلیلگر مسائل نظامی رژیم صهیونیستی به دست برتر حزب الله در منطقه تیراندازی در اطراف کاخ سفید سبب خروج فوری ترامپ از محل کنفرانس خبری شد+فیلم توضیحات جدید خصوصی‌سازی درباره توقف عرضه صندوق دارا دوم؛ «وزارت نفت تعلل کرد» رئیس اتاق بازرگانی ایران و روسیه: گیلان موقعیت ویژه‌ای برای توسعه تجارت خارجی دارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بایرلورکوزن لیگ اروپا اینترمیلان آنتونیو کونته بایرلورکوزن لیگ اروپا اینترمیلان آنتونیو کونته نیمه نهایی لیگ اروپا قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد

الهلال در نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه دو بر یک الاتحاد را شکست داد و فینالیست شد.

به گزارش ایسنا، در نیمه نهایی جام حذفی عربستان یک بازی برگزار شد.

در این دیدار دو تیم سرشناس و پر طرفدار الاتحاد و الهلال به مصاف هم رفتند که در نهایت الهلال با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد و راهی فینال شد.

در این بازی ابتدا میشل در دقیقه ۲۵ برای الهلال گلزنی کرد اما اخراج ساوویچ در دقیقه ۴۲ کار را برای الهلال سخت کرد.

در دقیقه ۶۷ عبدالرزاق حمدالله گل تساوی را برای الاتحاد به ثمر رساند اما الهلال ۱۰ نفره در دقیقه ۸۲ گل دوم و نهایی خود را توسط سعود عبدالحمید به ثمر رساند تا الهلال فینالیست شود.

الهلال در لیگ عربستان هم در آستانه کسب عنوان قهرمانی است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏ الهلال قهرمان سوپرجام عربستان شد

دیگر خبرها

  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد