Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رضا خواجه‌ای روز سه‌شنبه در جریان بازدید از خبرگزاری ایرنا مرکز زنجان به اقدمات و فعالیت های بنیاد مسکن در استان اشاره کرد و افزود: بخش عمده خدمات رسانی بنیاد مسکن برای محرومان و ساکنان روستاها است.  

وی با بیان اینکه تاکنون ۵۴ درصد از ۹۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی استان مقاوم سازی شده است، اظهار داشت: امسال مقاوم سازی پنج هزار واحد مسکونی روستایی در استان در دستور کار است که برای این منظور ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: سال گذشته رقم تسهیلات برای مقاوم سازی مسکن روستایی ۴۰ میلیون تومان بود که در سال جاری به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.  

خواجه‌ای افزود: ضمانت زنجیره ای متقاضیان و تسهیل در فرآیند پرداخت وام مقاوم سازی از جمله نقاط مثبت این تسهیلات است.  

وی با بیان اینکه برای بیش از  ۶۹درصد واحدهای مسکونی روستایی در استان سند مالکیت صادر شده است، گفت: عملکرد استان زنجان در این زمینه حدود ۱۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است.  

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: برای سال جاری نیز تهعد کرده ایم تا برای ۶ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی با همکاری اداره کل ثبت اسناد، سند مالکیت صادر کنیم.  

خواجه ای با بیان اینکه برای بیش از ۹۹ درصد ۷۱۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان طرح هادی تهیه شده است، افزود: این طرح در ۴۰۰ روستا اجرا شده است.  

بر اساس نتایج سرشماری سال ۹۵، جمعیت روستایی استان زنجان بالغ بر ۳۴۶ هزار نفر است که این میزان ۳۸ درصد کل جمعیت استان را شامل می شود.

برچسب‌ها بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن زنجان بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان در این مراسم گفت: در استان ۳۴۰۰ گروه جهادی در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و اشتغال در حال فعالیت هستند که گام‌های مثبتی برای محرومیت زدایی برداشته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


سرهنگ حسن عجمی افزود: امروز شاهد هستیم سپاه حرکت‌های مطلوبی در کنار دستاورد‌های دفاعی، نظامی وفرهنگی در زمینه‌های خدمت رسانی به مردم همراه با گروه‌های جهادی دنبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی
  • ارزیابی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم کامل شد
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی