Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم بلژیکی تیم فوتبال اینتر می‌گوید که او و دیگر مهاجمان این تیم باید از موقعیت‌هایی که به دست می‌آورند، بهتر استفاده کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اینتر شب گذشته (دوشنبه) در بازی تک‌حذفی از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه اسپریت آره‌نا واقع در شهر دوسلدورف آلمان موفق شد به لطف گلزنی‌های نیکولو بارلا و روملو لوکاکو با نتیجه 2 بر یک از سد بایرلورکوزن بگذرد و راهی مرحله بعد این رقابت‌ها شود، جایی که در تاریخ 27 مرداد با برنده دیدار تیم‌های بازل سوئیس و شاختار دونتسک اوکراین دیدار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روملو لوکاکو که با گلزنی در دقیقه 21 این دیدار تبدیل به اولین بازیکنی در تاریخ رقابت‌های لیگ اروپا شد که در 9 بازی متوالی موفق به گلزنی می‌شود و از رکورد گلزنی آلن شیرر در هشت بازی متوالی گذشت، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: رکوردها، رکوردها هستند اما این پیروزی خیلی مهم بود. بایرلورکوزن تیمی فوق‌العاده باکیفیت است و سرمربی خیلی خوبی هم داراد.

وی افزود: ما در خط حمله مرتکب اشتباهات زیادی شدیم و از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم به خوبی استفاده نکردیم، این در حالی است که می‌توانستیم از آنها بهتر استفاده کنیم. خط دفاعی ما هم در این دیدار عالی کار کرد و از دید من بارلا (زننده گل اول اینتر) بهترین بازیکن زمین بود. او در چند هفته اخیر شگفت‌انگیز بوده و همه جای زمین حضور داشته است.

کونته: راحت‌تر از این‌ها می‌‌توانستیم بایرلورکوزن را شکست دهیم

مهاجم بلژیکی اینتر در بخش پایانی صحبت‌هایش اظهار داشت: ما اخیراً روند روبه‌رشدی را در پیش گرفته‌ایم و حالا تنها نیاز به این داریم که از موقعیت‌های‌مان استفاده و کار حریف را سریعتر در جریان بازی تمام کنیم. حالا یک هفته فرصت داریم تا خودمان را برای دیدار نیمه‌نهایی آماده کنیم. ما یک بازی بزرگ دیگر در پیش داریم که باید خودمان را به خوبی برای آن دیدار آماده کنیم.

در این دیدار داور دو پنالتی به سود تیم تحت‌هدایت آنتونیو کونته اعلام کرد که هر دو پنالتی توسط کمک‌داور ویدئویی (VAR) رد شد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ اروپا بایرلورکوزن روملو لوکاکو اینترمیلان بیشتر بخوانید... لیگ اروپا| اینتر با حذف لورکوزن به نیمه نهایی رسید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لیگ اروپا| اینتر با حذف لورکوزن به نیمه نهایی رسید واژه های کاربردی مرتبط لیگ اروپا بایرلورکوزن روملو لوکاکو اینترمیلان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جام حذفی فوتبال| صعود استقلال به نیمه نهایی با تاکتیکی «شایان»/ ادامه تیره روزی‌های قلعه‌نویی و سپاهان ۲ جدول رده‌بندی لیگ برتر در پایان هفته بیست‌وهشتم/ معادلات پیچیده برای بقا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان ۳ نوری: استقلال بهترین بازی فصلش را مقابل سپاهان انجام داد/ دوست دارم با شکست پرسپولیس به فینال برویم ۴ به بهانه استعفای قلعه‌نویی؛ بدرود ژنرال، حرف دیگری نیست! ۵ لیگ اروپا| منچستریونایتد در وقت‌های اضافه صعود کرد ۶ پاشازاده: تراکتور قابل احترام و پُرستاره بود اما راه‌ها را به روی این تیم بستیم/ نمی‌توانم بگویم با من قرارداد ببندید ۷ قلعه‌نویی استعفا کرد/ خداحافظی با اصفهانِ زیبا بعد از شکست مقابل استقلال ۸ هیس دوباره مجیدی به منتقدان + تصاویر مهمترین اخبار ورزشی تیم منتخب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بدون سرخابی‌ها به بهانه استعفای قلعه‌نویی؛ بدرود ژنرال، حرف دیگری نیست! نوری: استقلال بهترین بازی فصلش را مقابل سپاهان انجام داد/ دوست دارم با شکست پرسپولیس به فینال برویم تندروان: کرونا؛ مهم‌ترین مسئله لیگ برتر والیبال است/ به تهران آمدیم تا از بیماری و خطر دور باشیم مهمترین اخبار تسنیم جزئیات تازه از توافق سران قوا برای فروش نفت به مردم/ نسیه فروشی منتفی شد رویترز: تلاش اروپایی‌ها برای توافق با روسیه و چین درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شکست خورد فردا؛ جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی"صمت" اذعان تحلیلگر مسائل نظامی رژیم صهیونیستی به دست برتر حزب الله در منطقه تشدید تدابیر امنیتی اطراف کاخ سفید پس از تیراندازی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ اروپا بایرلورکوزن روملو لوکاکو اینترمیلان لیگ اروپا بایرلورکوزن روملو لوکاکو اینترمیلان روملو لوکاکو بهترین بازی نیمه نهایی لیگ اروپا قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز

به گزارش "علی عطایی مدیرعامل باشگاه چادرملو اردکان در واکنش به تصمیات داوران در بازی‌های این تیم و گلایه از آنها اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: در طول فصل تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا فقط روی مسائل فنی متمرکز شویم اما هر چه به انتهای فصل نزدیک می‌شویم و هفته‌ها را حساس‌تر می‌بینیم، اتفاقات شگفت انگیز بیشتری را شاهد هستیم که پرسش‌های مبهم ذهن مان را تکمیل‌تر می‌کند.

عطایی ادامه داد: به اشتباهات داوری در هفته‌های اخیر که نتایج بازی‌های ما را به ضرر ما تغییر داد، نگاه کنید. همه کارشناسان داوری متفق القول بر این باورند که امتیازهای فراوانی از تیم ما کسر شده است؛ از پنالتی‌هایی که هر بازی برای ما نمی‌گیرند تا تصمیم‌هایی که به ضرر ما گرفته می‌شود و گل‌های ما را نادیده می‌گیرند. چطور ما باید همه این اشتباهات را سهوی و غیرعمدی تلقی کنیم؟ چگونه است که همه این اشتباهات باید به ضرر ما شود و حتی یک اشتباه داوری به سود ما نیست اما همیشه رقبای ما از اشتباهات داوری سود می‌برند؟ اگر قرار نیست تیم بی‌پناهی مثل چادرملو به لیگ برتر صعود کند به ما اطلاع دهند.

مدیرعامل چادرملو اردکان سپس به لغو بازی استقلال ملاثانی و فجر شهیدسپاسی اعتراض کرد و گفت: مگر بار اول بود که استقلال ملاثانی میزبانی می‌کرد؟ چطور همه بازی‌های خانگی این تیم، بدون کوچکترین مشکلی برگزار شد و حالا که به مقطع تعیین‌کننده فصل رسیده‌ایم، به یکباره امکان میزبانی این تیم، سلب می‌شود؟ پرسش من از برگزارکنندکان مسابقات این است که آیا اتفاقی که در اهواز افتاد، فیرپلی ورزشی است که همه تیم‌ها بازی کنند و یک تیم که در رقابت با چند تیم است با آگاهی از همه نتایج و بدون اضطراب بازی نکند؟

عطایی در پایان گفت: وظیفه من و تمام ارکان باشگاه، دفاع از حق مردم شهر اردکان و استان یزد است. من فقط می‌خواهم بدانم در این فوتبال، کسی نیست که به فریاد تیم‌های مظلوم برسد و به اجرای عدالت در روزهای پایانی و سرنوشت ساز لیگ کمک کند؟

دیگر خبرها

  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!