Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنگویی از برگزاری جشنواره سراسری دانشجویی «لبیک عشاق» به میزبانی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این جشنواره به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می‌شود.

«ابراهیم زنگویی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند از برگزاری جشنواره «لبیک عشاق» نخستین جشنواره ملی در حوزه دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی به منظور تحکیم فرهنگ پایداری و مقاومت و در راستای رشد و شکوفایی استعدادهای نوین دانشجویی و ظرفیت های فوق العاده فعالیتهای هنری و ادبی اقدام به برگزاری جشنواره ملی لبیک عشاق در حوزه دفاع مقدس می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی شناسایی استعدادهای نوین دانشجویی در عرصه فعالیت‌های ادبی و هنری و خلاقانه جلوه‌های مقاومت و یادبود دفاع مقدس، شناسایی تربیت و ترغیب استعدادهای کشف شده دانشجویان متعهد، ارتقای سطح کیفی و انتقال تجربیات دانشجویی و دیدگاه های مختلف متخصصین و پیشکسوتان این حوزه و نشر آثار دفاع مقدس و ترغیب و تشویق مسئولین دانشگاه پیام نور سراسر کشور در جهت حمایت از دانشجویان متعهد در زمینه­ های ارزشی در حوزه دفاع مقدس را از اهداف برگزاری این جشنواره ذکر کرد.

 

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی افزود: این جشنواره در دو بخش ادبی شامل کتاب، داستان، روایتگری، شعر، مقاله و خاطره و مسابقه هنری شامل سرود، موسیقی، پادکست، فیلم کوتاه، پوستر، عکس، تئاتر صوتی (رادیویی)، نقاشی، خوشنویسی، انیمیشن، موشن گرافی و موسیقی برگزار می شود.

 

زنگویی با بیان اینکه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در هر بخش از 10 نفر برتر و در مجموع 30 نفر تجلیل خواهند شد، گفت: تمامی آثار باید تا 16 آذر سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال شوند.

 

وی گفت: مراسم اختتامیه و اعلام نفرات برتر در بهمن 1399 همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در بیرجند برگزار خواهد شد.

 

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی نقش دفاع مقدس در تداوم آرمان های انقلاب اسلامی (تقارن چهل سالگی دفاع مقدس)، دفاع مقدس و مقاومت بین الملل اسلامی، دفاع مقدس و جنگ نرم، دفاع مقدس و مدافعان سلامت و دفاع مقدس و حوزه هایی از قبیل شهدای شاخص، زنان شهید، روحانیون شهید، دانشجویان شهید و غیره را از مهمترین محورهای جشنواره عنوان کرد.

 

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهلمین سالگرد دفاع مقدس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای اجرای طرح هفته فرهنگی دانشگاه و آشنایی دانشجویان با وظایف و فعالیت‌های مختلف اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و همفکری و تعامل بیشتر با نهاد‌های فرهنگی سطح شهر نشستی برخی از دبیران فعال کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با حجت‌الاسلام جواد فراهانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد.

در این نشست، طرفین بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بین فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی دانشگاه و تبلیغات اسلامی در زمینه‌های مختلف، از جمله حمایت و ارتقا فعالیت‌های فرهنگی در حوزه رسانه، زنان، امید بخشی و ایجاد نشاط به جامعه  تأکید کردند.

در حاشیه این جلسه که به همت حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد، دبیران کانون‌های دانشجویی دانشگاه، توضیحات مبسوطی درباره کانون‌های دانشجویی و حوزه فعالیت‌های خود ارائه کردند و حجت‌الاسلام جواد فراهانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با پاسخ به پرسش برخی دانشجویان توضیحاتی درباره فعالیت‌های سازمان بیان و با اعلام خرسندی از این جلسه بر استمرار این نشست‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی