Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مومنعلی خزایی مدیرعامل مجتمع کشت و صنعت خزل نهاوند گفت: سالانه یک‌هزار و ۵۰۰ تن روغن از دانه‌های سویا و ۷۵۰ تن نیز از دانه‌های کلزا  تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

او با بیان اینکه مجتمع کشت و صنعت خزل نهاوند در زمینی به وسعت ۱۴ هکتار برای ۲۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است، گفت: شهرستان نهاوند یکی از مراکز اصلی کشت کلزا در استان همدان به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل مجتمع کشت و صنعت خزل نهاوند افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب بیشترین میزان تولیدی کلزا در نهاوند صورت می‌گیرد که پس از برداشت تحویل شرکت داده شده و روغن مرغوب از آن تولید می‌شود.

خزایی با بیان اینکه در این مجتمع علاوه بر کار روغن‌کشی صنایع بسته‌بندی و همچنین تصفیه آن نیز با ۶ خط تولید انجام می‌شود اظهار کرد: در حال حاضر فقط ۵۰ درصد ظرفیت کارخانه روغن‌کشی فعال است.

او افزود: در صورت فراهم آمدن شرایط لازم و تهیه مواد اولیه این مجتمع می‌تواند میزان تولید خود را به دو برابر افزایش داده و میزان اشتغالزایی را نیز به یک‌هزار و ۵۰۰ نفر برساند.

مدیرعامل مجتمع کشت و صنعت خزل نهاوند با بیان اینکه در سال جهش تولید ما تلاش داریم که جایگاه خوبی را در سطح کشور به دست آوریم، اضافه کرد: امروز همه ما باید برای رونق اشتغال و بی‌نیازی به خارج، تلاش کرده و در این زمینه نیز مسوولان حمایت‌های لازم را از این بخش داشته باشند.

خزایی بر داشتن تعهد و وجدان کاری تولیدکنندگان تاکید کرد و افزود: تولیدکننده زمانی می‌تواند موفق باشد که از صداقت و تعهد در کار برخوردار باشد و برای ارائه یک محصول خوب به مردم تلاش کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی روغن زیتون دانه های روغنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام

ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام از تحقق ۱۰۳ درصدی تولید مجتمع پتروشیمی ایلام در فروردین سال ۱۴۰۳خبر داد.

«سیدغلام‌حسن گرشاسبی» با بیان اینکه بر اساس برنامه مصوب سال ۱۴۰۳ میزان تولید فروردین ۷۴ هزار و۲۹۰ تن بود که با همت همکاران این میزان به بیش از ۷۶ هزار و پانصد تن افزایش یافت.

وی افزود: در فروردین سال ۱۴۰۳ نسبت به فروردین سال ۱۴۰۲ تولید در مجتمع پتروشیمی ایلام ۳۵ درصد رشد داشته است.
نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی ایلام با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»ادامه داد: در تلاش هستیم در سال ۱۴۰۳ رکورد ۱۰۰ درصد تولید محقق شود.
گرشاسبی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶۸۰ هزار تن محصول شامل اتیلن، پلی‌اتیلن سنگین، پروپیلن، بنزین پیرولیز، CFO و DMDS CHAVAR65 تولید شده است.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • ۸۰۳ میلیون دلار محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد
  • تورم نقطه به نقطه تولید در فروردین ۲۳.۸ و سالانه ۳۱.۲ درصد شد
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام