Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - پاپ‌آپ‌هایی که ناگهان در صفحه نمایش ظاهر می‌شوند، می‌توانند تمرکز شما را بهم بزنند یا باعث مزاحمت شوند. غیرفعال کردن پاپ‌آپ‌ها روشی ساده دارد.

این اعلان‌ها را با کشیدن به طرفین می‌توانید پاک‌کنید اما این راه‌حل دائمی نیست و فقط در آن لحظه تبلیغ را رد کرده‌اید. برای حذف پاپ آپ داخل اعلان‌ها، در کشوی اعلان‌های اندروید دست خود را روی اعلان تبلیغ گذاشته و نگه‌دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند گزینه به شما نشان داده می‌شود یکی از آن‌ها Block All Notification… می‌باشد. آن را انتخاب کرده و Done را بزنید.

به‌جای روش دستی ذکرشده شما می‌توانید وارد تنظیمات گوشی شده و به مسیر Settings > Apps & notifications > See all X apps رفته و ازآنجا اعلان‌های برنامه مذکور را خاموش‌کنید.

برای این کار در این قسمت، Notifications را بزنید. اینجا در نسخه‌های جدید اندروید، انواع مدل‌های اعلان‌های برنامه را می‌توانید مسدود کنید و در نسخه قدیمی‌تر اندروید، فقط می‌توانید به‌طورکلی اعلان‌های آن را خاموش نمایید.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اندروید اعلان ها پاپ آپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۶۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گازگرفتگی فردی در بلوار رسالت مشهد، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.   سرهنگ محمد چراغ افزود: با حضور ماموران کلانتری مهرگان در محل و بررسی‌های اولیه، مشخص شد مردی ۵۲ ساله که به تنهایی در خانه زندگی می‌کرده، به علت نشت گاز منواکسید کربن دچار مسمومیت شده و جان خود را از دست داده است.   وی با اشاره به انتقال جسد به پزشکی قانونی از شهروندان خواست در استفاده از سیستم‌های گرمایشی، اصول ایمنی را مورد توجه قرار دهند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

دیگر خبرها

  • اقدامات پلیس آمریکا نمی‌تواند صدای دانشجویان معترض را خاموش کند
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی