Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات فصل بعد لیگ برتر فوتسال قرار بود از نیمه شهریور ماه آغاز شود، اما به دلیل اینکه بیشتر تیم‌های هنوز موفق نشدند بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند، مدیرعامل‌های باشگاه‌های لیگ برتری با آرش جابری سرپرست سازمان لیگ جلسه‌ای برگزار کردند و در آنجا درباره تاریخ آغاز بازی‌های لیگ بحث و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان لیگ فوتسال در این جلسه پیشنهاد داد که بازی‌های لیگ از ۱۰ مهر ماه آغاز شود، اما این تاریخ با مخالفت بیشتر باشگاه‌های لیگ برتری مواجه شد.

بیشتر باشگاه‌ها موافق برگزاری مسابقات در دی ماه و بعد از جام باشگاه‌های آسیا هستند.

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت:  ما با مدیرعامل‌های باشگاه لیگ برتر جلسه‌ای برگزار کردیم. در آن جلسه باشگاه‌ها به ما پیشنهاد دادند که بازی‌های لیگ را بعد از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا یعنی دی ماه برگزار کنیم. این فقط یک پیشنهادی بود که مطرح و قرار شد در جلسه‌ای که به زودی با اعضای هیئت رئیسه برگزار می‌کنیم درباره این آن تصمیم گیری شود.

او درباره مکان و زمان قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر هم گفت: مراسم قرعه کشی رقابت‌های فصل بعد به میزبانی باشگاه محمد سیما قم برگزار خواهد شد. البته هنوز زمان دقیقی برای این مراسم مشخص نکردیم و به محض اینکه زمان شروع بازی‌های لیگ مشخص شد تاریخ قرعه کشی را اعلام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید

تیم فوتسال سن ایچ ساوه یک بازیکن دیگر هم جذب کرد

در جلسه روز گذشته قرار شد مسابقات فصل بعد لیگ برتر در ۲ گروه ۷ تیمی برگزار شود. از هر گروه ۳ تیم به مرحله بعد مسابقات صعود می‌کنند. در نهایت ۶ تیم صعود کرده به مرحله بعد به صورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می‌دهند. همچنین ۲ تیم انتهای جدول (تیم‌های ششم و هفتم) به صورت دوره‌ای با یکدیگر رقابت می‌کنند و در نهایت ۲ تیم به مسابقات دسته اول سقوط می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال سازمان لیگ برتر فوتسال بازی های لیگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۶۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال

به گزارش تابناک، امیرمهدی علوی در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما در خصوص حواشی اتفاقات دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود. نکته دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود.

وی افزود: بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه تضمینی برای اجرای این آیین‌نامه وجود دارد، گفت: اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
 

دیگر خبرها

  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی