Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ورزش استان تهران و بررسی مشکلاتی که به خاطر کرونا با آن مواجه شده موضوع نشستی بود که روز گذشته در دفتر وزارت ورزش و با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و رضا گل محمدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

در پایان این جلسه اینگونه عنوان شد که مسعود سلطانی فر برای حل مشکلات ورزش استان تهران در دوران کرونا دستور ویژه ای صادر کرده است اما اشاره ای به این دستور و اینکه دقیقا شامل چه مورد یا مواردی می شود، نشد اگرچه رضا گل محمدی تاکید دارد که این دستور مربوط به اختصاص کمک مالی وزاتخانه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از زمان شیوع کرونا و به خاطر تعطیلی اماکن ورزشی استان تهران، ورزش این استان متحمل خسارت های مالی زیادی شده است. به خصوص باشگاه های دولتی و خصوصی در این دوران دورنا به دلیل لغو فعالیت‌های‌شان با مشکلات عدیده ای مواجه شده اند اما هیچ گونه تسهیلاتی در اختیارشان گذاشته نشده است.

وی ادامه داد: در این شرایط پروژه های زیادی هم داریم که قرار است به مناسبت هفته دولت افتتاح شوند اما به خاطر مشکلات اخیر و محدودیت های مالی ایجاد شده در به سرانجام رساندن آنها با معضل مواجه شده ایم.

گل محمدی تاکید کرد: در نشست مشترکی که با وزیر ورزش برگزار شد گزارشی کامل از این شرایط و مشکلاتی که کرونا برای‌مان در ورزش استان تهران ایجاد کرده، ارائه شد. پس از بررسی های تکمیلی وزیر برای حمایت مالی در این زمینه دستور ویژه ای داد.

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تصریح کرد: با دستور وزیر ورزش قرار بر این شد تا از طرف وزارت ورزش بودجه قابل توجهی به این اداره تزریق شود.

گل محمدی از اعلام بودجه مصوب وزارت ورزش به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران امتناع کرد اما به گفته وی این بودجه چند میلیاردی در دو بخش عمرانی و جاری در اختیار این اداره قرار می گیرد تا از آن برای کمک به باشگاه ها، سرو سامان نهایی پروژه های قابل افتتاح و کمک به همکارانی که وضعیت معیشت‌شان به خاطر کرونا دچار آسیب شده، بهره بگیریم.

کد خبر 4995655 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا گل محمدی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان ویروس کرونا فوتسال مهدی طارمی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان والیبال لیگ برتر فوتسال باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران وزارت ورزش و جوانان جام حذفی ورزش و جوانان استان تهران گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حماس به دستور تخلیه رفح

به گزارش خبرآنلاین یکی از رهبران ارشد جنبش حماس در اظهاراتی تاکید کرد که «دستور تخلیه رفح از سوی اسرائیل تحولی خطرناک است و پیامدهایی به همراه خواهد داشت.»

وی در گفت‌وگو با رویترز خاطرنشان کرد: در کنار رژیم اشغالگر، دولت آمریکا مسئول این تروریسم است.

به نقل از ایسنا پیش از این یو آو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی آغاز تخلیه ساکنان از مناطق شرقی رفح با لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا تلفنی گفت‌گو کرد.

گالانت در این گفت‌وگوی تلفنی به آستین گفت که اقدام نظامی در رفح به دلیل مخالفت حماس با پیشنهاد واسطه‌ها برای ایجاد آتش‌بس امری ضروری است.

طبق گزارش هاآرتص، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که جنبش حماس تمام پیشنهادها را نمی‌پذیرد و این امر به معنای آغار حمله نظامی در رفح است.

اخیرا رادیو ارتش اشغالگر گزارش داد که ارتش پیش از حمله زمینی، تخلیه ساکنان مناطق شرقی شهر رفح در جنوب نوار غزه را آغاز کرده است.

رویترز به نقل از رادیو ارتش اشغالگر گزارش داد که تخلیه به سمت اردوگاه‌های خان یونس و المواصی در جنوب نوار غزه در حال انجام است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد تصمیم برای آغاز تخلیه رفح شب گذشته در جلسه کابینه گرفته شد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903409

دیگر خبرها

  • تسریع در اتمام پروژه آزاد راه ارومیه _تبریز در دستور کار قرار دارد
  • آتش تانک رسانه‌ای شهرداری تهران برای حمایت ویژه از زاکانی! | تصویر
  • واکنش حماس به دستور تخلیه رفح
  • دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه شرق رفح
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • حمایت از ستمدیدگان توصیه صریح دین اسلام است
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • گروه محوری را در دستور کار این دوره از جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دادیم
  • گروه‌محوری در دستور کار جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دارد
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر