Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:48:24 GMT

خبرگزاری مهر رسانه ای وزین و امانتدار است

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۷۲۴۹

خبرگزاری مهر رسانه ای وزین و امانتدار است

به گزارش خبرنگار مهر، یدالله ملکی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین روز سه شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر استان قزوین از خدمات رسانه‌های گروهی استان قزوین در روشنگری مردم و انعکاس خدمات خدمتگزاران نظام تقدیر کرد.

یدالله ملکی در این دیدار گفت: در عصر ارتباطات همه ما به رسانه‌ها نیازمندیم تا هم از اخبار روز ایران و جهان مطلع شویم و هم دستاوردهای خود را به دیگران منعکس کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: گسترش نفوذ فضای مجازی موجب شده شاهد تنوع و ابتکار در روش‌های بهره گیری از این فضا در شرایط کنونی باشیم و در این میان رقابت در عرصه اطلاع رسانی هم سخت و پیچیده شده و رسانه‌هایی می‌توانند در عرصه رقابت باقی بمانند و حرفی برای گفتن داشته باشند که به روز بوده و امانت داری و صداقت و واقع گرایی را محور کار خود قرار دهند.

رسانه‌ها در فرهنگ سازی الگوی مصرف نقش مهمی دارند

ملکی تصریح کرد: رسانه‌ها در کنار اطلاع رسانی و آگاهی بخشی می‌توانند در فرهنگ سازی و تغییر سبک زندگی مردم و الگوسازی نقش تعیین کننده داشته باشند بویژه در حوزه منابع آبی که معمولاً چالش‌های زیادی داریم به مدیران این مجموعه هم کمک کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین یادآور شد: رسانه‌ها یک ابزار مدیریتی هم محسوب می‌شوند که می‌توان خدمات انجام شده را به اطلاع مردم رساند و در این راستا مسئولان هم وظیفه دارند اطلاعات درستی را در اختیار خبرنگاران قرار دهند تا ضمن شفاف سازی از شایعه و گمانی زنی‌های نادرست و برداشت اشتباه هم جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: اگر درست و به موقع اطلاع رسانی نکنیم خدمات دستگاه‌ها زیر سوال رفته و اعتماد مردم هم خدشه دار می‌شود لذا ما به همکاری همه رسانه های مکتوب و مجازی نیازمندیم تا مردم در جریان خدمات مسئولان قرار گرفته و به حل مشکلات امیدوار شوند.

خبرگزاری مهر رسانه‌ای وزین و امانتدار است

ملکی در ادامه بیان کرد: خوشبختانه خبرگزاری مهر در استان قزوین یکی از رسانه‌های وزین و شاخص است که خبرنگاران شما بسیار پویا و با انگیزه و فعال در همه رویدادها حضور دارند و توانسته اید با حفظ امانتداری مورد توجه بیشتر مسئولان و مردم قرار گیرید و اگر امروز این رسانه به عنوان منبع اخبار درست مورد توجه واقع شده ناشی از سال‌ها تلاش صادقانه همکاران این رسانه است.

وی گفت: در فضای مجازی هم این رسانه پیشگام است و اعتماد به خبرگزاری مهر بیانگر امانتداری و رسالت حرفه‌ای شما در این مجموعه است که امیدواریم چون گذشته در فرهنگ سازی برای صیانت از منابع آبی استان با این اداره همکاری کنید تا برنامه‌های مهم انجام شده و در دست اجرای خود را به اطلاع مردم برسانیم.
 

کد خبر 4995722

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت آب منطقه ای قزوین روز خبرنگار ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر عید غدیر خم شیوع کرونا گرگان ماه محرم آمار کرونا کمک مومنانه شهرکرد قزوین ستاد ملی مقابله با کرونا بیرجند خبرگزاری مهر استان قزوین رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۷۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولا وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل و انتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مساله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچگونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم در‌ این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود. 

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید. از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان