Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت ام‌الشهدا بانو کبری گودرزی، مادر سه شهید و دو جانباز والامقام، برای آن مادر مومنه رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش مسالت کرد.

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت ام‌الشهدا بانو کبری گودرزی؛ مادر سه شهید و دو جانباز والامقام، برای آن مادر مومنه رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان از درگاه خداوند بزرگ صبر و سلامتی مسالت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام وی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت ام‌الشهدا بانو کبری گودرزی مادر گرانقدر شهیدان سیدعباس، سیدحسن و سیدعلی و دو جانباز والامقام سیدمرتضی و سیدحسین حسینی‌نسب موجب تاثر و تالم خاطر شد.

این اسوه صبر و مقاومت با ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع) و در پرتو ارزش‌های والای عاشورایی فرزندان دلیری پرورش داد و تقدیم عزت و سربلندی میهن اسلامی کرد و نام نیک خود را در دفتر زرین ایثار و شهادت برای همیشه ماندگار نمود.

اینجانب این ضایعه را به خانواده محترم و مردم دلاور و شهیدپرور شهرستان بروجرد تسلیت می‌گویم و برای آن مادر مومنه رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند بزرگ مسالت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت مادر شهید اسحق مددی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی پیکر حاجیه خانم فاطمه مددی مادر شهید والامقام اسحق مددی روز جمعه ساعت ۱۰:۳۰ صبح در گلزار مومنین میانه تشییع و در قطعه شهدا و ایثارگران به خاک سپرده خواهد شد.

گفتنی است شهید اسحق مددی از شهدای دوران دفاع مقدس دراردیبهشت ماه سال ۱۳۶۰ در سن ۲۵ سالگی در منطقه سوسنگرد به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • خانواده‌ها فرزندان خود را با معارف الهی آشنا کنند
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • بنیاد ملی نخبگان درگذشت اسماعیل نصراللهی را تسلیت گفت
  • عکسی قدیمی از همنشینی روحانی تندرو با خاتمی
  • عکسی قدیمی از همنشینی روحانی تندرو با سیدمحمد خاتمی
  • آسمانی شدن مادر شهیدان دزفولی در اندیمشک
  • درگذشت مادر شهید اسحق مددی
  • مادر شهید اسحق مددی، به دیدار فرزند شهیدش شتافت