Web Analytics Made Easy - Statcounter

«لیناس لینکویسیوس» وزیر خارجه لیتوانی در پیامی توییتری خبر داد که رقیب اصلی «الکساندر لوکاشنکو» رئیس‌جمهور بلاروس در انتخابات جنجالی اخیر، از کشورش متواری شده و به لیتوانی گریخته است.

همزمان با شدت گرفتن دخالت‌های خارجی در امور داخلی بلاروس به بهانه برگزاری انتخابات اخیر ریاست جمهوری این کشور و انتشار خبرهایی مبنی بر خشونت‌ها در اعتراض به نتایج آن، خبرها از فرار «اسوتلانا تیخانوفکسایا» رقیب ناکام این انتخابات به لیتوانی حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«لیناس لینکویسیوس» وزیر خارجه لیتوانی در پیامی توییتری نوشت: «اسوتلانا تیخانوفکسایا حالش خوب است و او در لیتوانی است».

اعلام خبر گریختن تیخانوفکسایا به لیتوانی در حالی انجام شده که او نامزد اصلی و رقیب «الکساندر لوکاشنکو» رئیس‌جمهور کنونی بلاروس در انتخابات ریاست جمهوری بود.


«اسوتلانا تیخانوفکسایا» رقیب اصلی و ناکام بلاروس

 طبق اعلام کمیته مرکزی انتخابات بلاروس، لوکاشنکو توانست با کسب ۸۰.۲۳ درصد آرا در انتخابات پیروز شود و سهم خانم تیخانوفکسایا ۹.۹ درصد آرا بوده است.

اسوتلانا تیخانوفکسایا به دنبال انتشار نتایج انتخابات مدعی شد که او برنده شده و نتایج اعلام شده را «متقبلانه» می‌داند و خواهان بازشماری آرا است.

به دنبال اعلام نتایج انتخابات بلاروس، معترضان در خیابان‌ها تظاهرات کرده و دو شب متوالی دست به تجمعات زده‌اند؛ تجمعاتی که به خشونت هم کشیده شد و طبق اعلام وزارت کشور بلاروس دستکم یک کشته بر جا گذاشت.

کد خبر 1420371

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بلاروس لوکاشنکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

پس از آن مسابقه ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپرد. 

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند. 

ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی هم این داستان را بدتر کرده است.

دیگر خبرها

  • L90 ایرانی؛ رونمایی از رقیب جدید تارا و دنا
  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • روزنامه ایتالیایی: ناتو در جنگ اوکراین برای خود دو خط قرمز مشخص کرده است
  • سه رقیب جدید قالیباف در کرسی ریاست مجلس؛ وزرای احمدی نژاد به صف شدند
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 
  • صادق خان باز هم شهردار لندن شد
  • اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند
  • نتایج فاجعه بار سوناک و محافظه کاران در انتخابات محلی انگلیس
  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!