Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فرماندار اراک گفت : خبرنگاران باید رعایت اخلاق رسانه ای را مدنظر قرار دهند و خبرگزاری برنا رسانه ای است که خبرنگاران آن "صداقت" را سرلوحه اقدامات و فعالیت های خود قرار داده اند که جای تقدیر دارد.

 به گزارش برنا از اراک دکتر حسین بختیاری طی بازدید از این خبرگزاری به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت : تقویت رابطه مردم و دولت، پیگیری خواسته های مردم و نقد منصفانه از ثمرات حرفه خبرنگاری و کمک به سیاستگذاری درست در جامعه است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : فعالان رسانه‌ای باید اعتماد عمومی مردم را جلب کنند و با ترویج اخلاق و انصاف باعث همگرایی و همبستگی در جامعه شوند چرا که رشد و ترقی و رفع مشکلات مردم نیازمند انسجام و همگرایی است .

وی با تاکید بر نقد منصفانه دستگاههای اجرایی توسط رسانه ها تاکید کرد و گفت : زمانی که رسانه‌ها و خبرنگاران منافع مردم و جامعه را بر همه چیز ترجیح دهند به پیشبرد امور کمک می‌کنند و با نقد منصفانه شرایط را برای سیاست‌گذاری درست ایجاد می‌کنند.

دکتر بختیاری ضمن تقدیر از عملکرد مجموعه خبرگزاری برنا در انعکاس اخبار اظهار داشت : خبرنگاران این خبرگزاری همواره در منعکس کردن عملکرد دولت حضور پررنگ دارند و در کنار فعالیت حرفه ای خود ، انتقادات سازنده را نیز بیان و ارائه می کنند .

فرماندار اراک از فعالیت های خبرنگاران در مدیریت بیماری کرونا تقدیر کرد و افزود: همراهی مستمر رسانه ها منجر به ارتقا آگاهی های عمومی و مدیریت بهتر بیماری کرونا شد ، خبرنگاران به واسطه اطلاع رسانی گسترده باید ، مردم را با شرایط این بیماری آشنا و دیدگاه‌های آنان را به مسئولان برسانند .

دکتر بختیاری خاطر نشان کرد: ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا اکنون در صدد است که در راستای مقابله و کنترل بیماری کرونا ، علاوه بر رسانه ها از ظرفیت NGO ها و گروههای جهادی نیز بهره گیری کند تا بتواند مردم را ترغیب کنند با رعایت پروتکل های بهداشتی کمک شایانی به مسئولین داشته باشند تا شاهد کاهش میزان مبتلایان و فوتی های ناشی از این بیماری در سطح استان باشیم‌.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز خبرنگار فرماندار اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار با بیان اینکه تشریح کار‌ها و اقدامات  سبب خوشنودی و رضایت بیشتر مردم می‌شود،گفت:: اقدامات مؤثر صورت گرفته در کشور باید برای مردم تشریح شود و مسئولان به مطالبات مردمی بیش از پیش توجه داشته باشند.

آیت الله میرباقری منتخب مردم استان سمنان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همچنین امروز با استاندار سمنان دیدار و گفت و گو کرد.

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • سلبریتی‌ها و سندروم فتوشاپ سازی/ در حاشیۀ بیماری ترانه علیدوستی
  • سلبریتی ها و سندروم فتوشاپ سازی/ در حاشیۀ بیماری ترانه علیدوستی
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد