Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان فرماندار ازنا می‌گوید: با عدم برگزاری مراسم عروسی و ترحیم به حقوق هم احترام بگذاریم.

محمد محمدی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حدود یک هفته است که شرایط ازنا در بحث کرونا بهتر شده و مردم فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی را نسبت به گذشته بیشتر رعایت می‌کنند.

وی ادامه داد: تقاضا می‌کنیم مردم این روند را ادامه دهند تا از شیوع بیشتر این ویروس منحوس جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی‌نژاد با بیان اینکه مراسم عروسی و ترحیم خیلی محدود و خانوادگی برگزار می‌شود، اضافه کرد: در ازنا تعداد این‌گونه مراسم نیز خیلی کم شده است.

فرماندار رومشکان بیان کرد: مردم با پرهیز از برگزاری جشن عروسی و مراسم ترحیم، می‌توانند به حقوق همدیگر احترام بگذارند و باتوجه به شرایط این موضوع را تا ریشه‌کنی کرونا به یک اقدام پسندیده تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه همچنان اجازه فعالیت به تالارهای پذیرایی داده نمی‌شود، تاکید کرد: اگر مراسمی برگزار و به ستاد شهرستانی کرونا گزارش شود با بانیان آن برخورد خواهد شد.

محمدی‌نژاد با بیان اینکه تمام ادارات و صنوف موظف هستند که تا حد امکان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، افزود: بازرسان به دقت این موارد را زیر نظر دارند و با متخلفان برخورد می‌شود.

فرماندار ازنا گفت: باید واقع‌بین باشیم و چون زمان دقیق ریشه‌کنی کرونا مشخص نیست باید مسائل بهداشتی را رعایت و از حضور در تجمعات پرهیز کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال

مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ - ازبکستان، ششم خردادماه در سمرقند برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴- ازبکستان روز یکشنبه ۲۶ می (۶ خردادماه) در شهر سمرقند برگزار خواهد شد.

این مسابقات با حضور ۲۴ تیم در شش گروه ۴ تیمی در شهر‌های تاشکند، اندیجان و بخارا از ۱۴ سپتامبر تا ۶ اکتبر (۲۴ شهریور تا ۱۵ مهرماه) برگزار می‌شود.

مراحل آماده سازی برای اولین تورنمنت فیفا به میزبانی آسیای مرکزی ادامه دارد.

۲۴ تیم حاضر در مراسم قرعه کشی حضور خواهند داشت که در میدان تاریخی و دیدنی رجستان سمرقند - یک میراث جهانی یونسکو از سال ۲۰۰۱ به نمایش گذاشته می‌شود. پس از هنگ کنگ (۱۹۹۲)، چین تایپه (۲۰۰۴) و تایلند (۲۰۱۲)، ازبکستان چهارمین عضو AFC خواهد بود که میزبان جام جهانی فوتسال فیفا است.

ترکیب ۲۴ تیمی جام جهانی فوتسال ازبکستان ۲۰۲۴ به شرح زیر است:

افغانستان، آنگولا، آرژانتین، برزیل، کاستاریکا، کرواسی، کوبا، فرانسه، گواتمالا، جمهوری اسلامی ایران، قزاقستان، لیبی، مراکش، هلند، نیوزلند، پاناما، پاراگوئه، پرتغال، اسپانیا، تاجیکستان، تایلند، اوکراین، ازبکستان و ونزوئلا.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیراندازی، مراسم عروسی در ونایی بروجرد را به عزا تبدیل کرد
  • برگزاری مراسم «سه شنبه های شهدایی» در ایلام
  • «الگوی سوم زن» خط مشی زندگی زن مسلمان را مشخص می کند
  • رویکرد منطقی، احترام به حقوق ملت‌ها در استفاده صلح‌آمیز از فناوری هسته‌ای است
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • لغو پروازهای فرودگاه خرم آباد به دلیل تیراندازی در عروسی!