Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@05:31:44 GMT

سپاهان در مسیر انتخاب سرمربی جدید/ نویدکیا یا یک مربی خارجی؟

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۹۴۲۶

سپاهان در مسیر انتخاب سرمربی جدید/ نویدکیا یا یک مربی خارجی؟

‍‍‍‍‍‍

امیر قلعه‌نویی بعد از شکست سپاهان برابر استقلال در جام حذفی استعفا کرد و اکنون خبرهای مختلفی در خصوص سرمربی فصل بعد سپاهان شنیده می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر قلعه‌نویی دقایقی بعد از شکست برابر استقلال، از سمت خود استعفا کرد تا بدون کسب جام در دو فصل، خداحافظی تلخی از سپاهان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان تا قبل از بازی برگشت برابر پرسپولیس همچنان یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی بود ولی حاضر نشدن برابر صدرنشین لیگ و حکم کمیته انضباطی مبنی بر شکست سه بر صفر زردپوشان، به یکباره همه‌چیز را برای قلعه‌نویی تغییر داد و تیم او هفته به هفته از قهرمانی دور شد. 

در بازی سپاهان با گل‌گهر سیرجان بود که گزارشگر اصفهانی این مسابقه با صراحت اعلام کرد که ادامه همکاری سپاهان با قلعه‌نویی در فصل جدید میسر نیست. بعد از امتیازهای حساسی که سپاهان برابر سایپا، تراکتور و پارس‌جنوبی از دست داد تعدادی از هواداران سپاهان در فضای مجازی از قلعه‌نویی انتقاد کردند، حتی برخی از سایت‌های ورزشی و روزنامه‌های اینترنتی در اصفهان هم به سرمربی سپاهان حمله کردند تا مشخص شود فضای مناسبی در خصوص ادامه این همکاری وجود ندارد. حاضر نشدن سپاهان برابر پرسپولیس فشارها را روی این مربی بیشتر کرد تا سپاهان از آن بازی به بعد روی دور امتیاز از دست دادن بیفتد و در نهایت قهرمانی را از دست بدهد و شاید سهمیه هم نگیرد.

 حتی در اصفهان این موضوع دهان به دهان پیچیده که مدیران کارخانه هم بابت عدم قهرمانی در لیگ برتر راضی نیستند. جالب اینجا است که قلعه‌نویی در این چند ماه بابت برخی انتقادها و حرف و حدیث‌ها سیاست سکوت در پیش گرفت. او در نهایت شب گذشته تصمیم به استعفا گرفت و مسئولان سپاهان هم خیلی سریع با این استعفا موافقت کردند، اتفاقی که نشان داد رابطه چندان خوبی میان مسئولان سپاهان و قلعه‌نویی در این چند ماه وجود نداشت.

موضوع مهم دیگر هم تمدید قرارداد امید نورافکن و محمد کریمی دو هافبک سپاهان است که مسئولان باشگاه دو ماه پیش این کار را انجام دادند ولی برای حفظ این دو بازیکن مشورتی با قلعه نویی صورت نگرفته بود. سپاهانی‌ها که آخرین بار با حسین فرکی قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده بودند، انتظار داشتند با قلعه‌نویی دوباره این قهرمانی را تجربه کنند که البته این اتفاق عملی نشد و در نهایت قلعه‌نویی هم تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفت. 

نویدکیا یا یک مربی خارجی؟

برنامه مدیران سپاهان فعلا این است که در دو بازی پایانی لیگ تکسیرا دستیار قلعه‌نویی سرمربی باشد و احتمالا اولویت بعدی برای باشگاه انتخاب مدیرعامل است تا بعد از انتخاب مدیر جدید ساز و کار انتخاب سرمربی انجام شود.

با این حال برخی خبرهای رسیده از اصفهان حاکی از آن است که سپاهان قصد دارد در فصل آینده محرم نویدکیا را جانشین قلعه‌نویی کند و حتی گفته می‌شود که مسئولان این باشگاه از نویدکیا خواسته‌اند برنامه‌های تمرینی، اردو، نفرات مورد نظرش برای فصل آینده و ... را در اختیار باشگاه قرار دهد. این در حالی است که باشگاه سپاهان و نویدکیا هنوز موضعی رسمی در خصوص این موضوع نداشته‌اند و فعلا باید در انتظار پایان لیگ برتر باشیم. نکته دیگر این است که قلعه‌نویی در برهه‌ای قصد داشت نویدکیا را به کادرفنی سپاهان اضافه کند ولی این اتفاق عملی نشد.

سپاهان چند سال پیش هم عبدالله ویسی که استقلال خوزستان را قهرمان کرده بود به اصفهان آورد که آن انتخاب جواب نداد. بدون شک انتخاب نویدکیا به جای قلعه‌نویی هم یک ریسک بزرگ است، نویدکیا که بدون شک محبوب‌ترین بازیکن در تاریخ باشگاه سپاهان است هنوز مربیگری در هیچ تیمی را تجربه نکرده و حضور روی نیمکت سپاهان به‌عنوان سرمربی، چالش‌های جدیدی را در آغاز راه مربیگری برای محرم رقم خواهد زد. 

گفته می‌شود انتخاب یک مربی سرشناس خارجی هم یکی دیگر از گزینه‌های مورد نظر باشگاه سپاهان است. باید منتظر ماند و دید که آیا سپاهان در نهایت نویدکیا را به عنوان سرمربی انتخاب خواهد کرد یا اینکه اتفاقات دیگری رخ خواهد داد و یک مربی خارجی به اصفهان می‌آید.

هیئت مدیره سپاهان امروز تشکیل جلسه می‌دهد تا در این باره بررسی‌های لازم را انجام دهد.

استعفای قلعه‌نویی پذیرفته شد/ تمرینات زیر نظر تکسیرا
 

انتهای پیام/ 

R1015203/P/S3,27/CT7 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال امیر قلعه‌نویی سپاهان اصفهان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط فوتبال امیر قلعه‌نویی سپاهان اصفهان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جدول رده‌بندی لیگ برتر در پایان هفته بیست‌وهشتم/ معادلات پیچیده برای بقا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان ۲ به بهانه استعفای قلعه‌نویی؛ بدرود ژنرال، حرف دیگری نیست! ۳ جام حذفی فوتبال| صعود استقلال به نیمه نهایی با تاکتیکی «شایان»/ ادامه تیره روزی‌های قلعه‌نویی و سپاهان ۴ نوری: استقلال بهترین بازی فصلش را مقابل سپاهان انجام داد/ دوست دارم با شکست پرسپولیس به فینال برویم ۵ قاسمی: مادرم به خاطر محسن سکته کرده است/ شب تا صبح فقط با یک تکه گوشت حرف می‌زند ۶ پاشازاده: تراکتور قابل احترام و پُرستاره بود اما راه‌ها را به روی این تیم بستیم/ نمی‌توانم بگویم با من قرارداد ببندید ۷ لیگ اروپا| منچستریونایتد در وقت‌های اضافه صعود کرد ۸ هیس دوباره مجیدی به منتقدان + تصاویر مهمترین اخبار ورزشی سپاهان در مسیر انتخاب سرمربی جدید/ نویدکیا یا یک مربی خارجی؟ رمضانی: برخی بهانه‌ها در فوتبال ما مُد شده است/ همه، فوتبال استقلال را دیدند سخنگوی قوه قضائیه: پرونده سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال اشکالات متعددی دارد تیم منتخب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بدون سرخابی‌ها مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است روحانی: کلیات طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی در جلسه دیروز سران قوا تصویب شد ترفند جدید مثلث شوم«عربستان، آمریکا و فرانسه» برای دولت جدید لبنان و ۲ سناریوی احتمالی نشست بررسی «روز مقاومت»/کاظمی قمی: مقاومت طرح نامشروع آمریکا را در منطقه به هم ریخت/ زارعی: مقاومت در حال توسعه نقش فرامنطقه‌ای است وزیر نفت: با عرضه پالایشگاه‌ها در بورس مخالف نیستیم/ اختلاف را عده‌ای بیکار پروبال می‌دهند + فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال امیر قلعه نویی سپاهان اصفهان فوتبال امیر قلعه نویی سپاهان اصفهان امیر قلعه نویی یک مربی خارجی قلعه نویی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار

مربی برزیلی زنیت سن‌پترزبورگ درباره اخبار پیوستن احتمالی نیمار به این تیم صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویلیام دی اولیویرا، مربی زنیت به شبکه تلویزیونی Match TV روسیه گفت که انتقال نیمار، مهاجم کنونی الهلال عربستان به این تیم بعید است.

لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد

پیش از این، کافو، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال برزیل گفته بود که اگر زنیت پیشنهاد مناسبی بدهد، نیمار ممکن است راهی روسیه شود.

ویلیام دی اولیویرا در واکنش به این پرسش که آیا جذب نیمار می‌تواند به واقعیت بپیوندد، گفت: بعید می‌دانم. دستمزد نیمار کمی با آنچه بازیکنان زنیت دریافت می‌کنند، متفاوت است.

در اکتبر 2023، نیمار دچار آسیب‌دیدگی رباط صلیبی شد که در خانه دوران نقاهت را طی می‌کرد. این بازیکن برزیلی 32 ساله اخیراٌ به الهلال بازگشته است. نیمار دو بار با بارسلونا قهرمان اسپانیا و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. او همچنین 5 بار با پاری‌سن‌ژرمن قهرمان لیگ دسته اول فرانسه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • قلعه حسن صباح هنوز هم دست نیافتنی است
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟