Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@18:19:19 GMT

واکنش سخنگوی قوه قضاییه به ادعای 65 میلیاردی میرسلیم

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۹۵۴۸

واکنش سخنگوی قوه قضاییه به ادعای 65 میلیاردی میرسلیم

به گزارش جماران؛ غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه، در نشست خبری امروز گفت: «گزارشی به قوه واصل شده است و در حال بررسی هستیم.»

وی افزود: «رسیدگی‌ها شروع شده است و یک نماینده سابق مجلس بازداشت شده است.»

اسماعیلی یادآور شد: «هنوز ماهیت و جزییات موضوع روشن نشده است.»

وی تاکید کرد: «مطمئن باشید در رسیدگی‌ها آنچه از گزارشات و تخلفات به ما منعکس بشود حتما مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

گفتنی است که سید مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس، چندی پیش مدعی شده بود که نماینده ای رشوه 65 میلیارد تومانی دریافت کرده است.

اخبار مرتبط واکنش پروانه سلحشوری به ادعای میرسلیم در مورد رشوه 65 میلیاردی به یک نماینده واکنش میرسلیم به حواشی انتخاب رییس دیوان محاسبات درخواست مازنی از میرسلیم برای معرفی نام نماینده ای که 65 میلیارد تومان رشوه گرفته است نامه احمد توکلی به میرسلیم در رابطه با ادعای وی علیه قالیباف مجلس یازدهم قید «میرسلیم» را هم می زند؟ ادعای میرسلیم درباره آمار 25 میلیونی روحانی در مورد مبتلایان به کرونا نامه اعتراض آمیز میرسلیم خطاب به هیات رییسه مجلس+عکس انتقاد میرسلیم از دولت به خاطر رخ دادن «کشف حجاب اختیاری»! میرسلیم خواستار کناره گیری برخی نمایندگان شد انتقاد شدید میرسلیم در رابطه با فضای مجازی

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا قوه قضاییه مصطفی میرسلیم غلامحسین اسماعیلی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین

علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: به دنبال ارجاع یک پرونده در خصوص کشف هزار و ۸۷۰ قوطی انرژی زا قاچاق از یک دستگاه سواری به ارزش ۸۶۷ میلیون ریال، این تخلف در یکی از شعب تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به مستندات ارائه شده و پس از بررسی‌ها و تشریفات قانونی، اتهام انتسابی محرز که علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم به پرداخت ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد.

حسن پور، خروج ارز از کشور و آسیب به اشتغال جوانان را از پیامد‌های زیانبار قاچاق برشمرد و عنوان کرد: برای حفظ سلامت عمومی، صیانت از حقوق شهروندان و نیز حمایت از تولید ملی با هرگونه خرید و فروش، حمل و نگهداری کالا‌های خارج از ضوابط تعیینی دولت به شدت برخورد می‌شود.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۳۵ یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری، گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • عکسی درگوشی حرف زدن میرسلیم و بادامچیان در یک مراسم سیاسی