Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از سنا، محسن خدابخش، مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: قیمت سهام شرکت ها متاثر از عوامل بنیادی است و سرمایه گذاران باید تحلیل صورت های مالی شرکت ها اقدام به تصمیم گیری کنند.

 مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به اخبار منتشره طی دیروز و امروز در خصوص راه اندازی صندوق دارا دوم، گفت: صرف نظر از ورود صندوق ای تی اف پالایشی ها، سهام شرکت های این صنعت از بنیاد مناسبی برخوردار بوده و این اخبار نباید بر روند عرضه و تقاضای سهام این شرکت ها اثر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن خدابخش با اشاره به اینکه سودآوری، دارایی و برنامه‌های آتی شرکت ها از جمله مهمترین موارد تصمیم گیری برای سرمایه گذاران است، ادامه داد: بنابراین تشکیل یا عدم تشکیل ETF جدید (دارا دوم) روی قیمت سهام شرکت هایی که قرار است وارد این صندوق شوند، اثری ندارد.  
وی تاکید کرد: سازمان بورس و اوراق بهادار آمادگی دارد تا در صورت تصمیم گیری در زمینه تشکیل دارا دوم در اسرع وقت مجوزهای لازم را صادر کند.
مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص تشکیل صندوق دارای دوم اظهار کرد: سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان فراهم کننده بستر تشکیل این صندوق ها همیشه آمادگی خود را اعلام کرده است و در این خصوص آمادگی کاملی وجود دارد.

خدابخش تاکید کرد: بر این اساس واکنش کنونی بازار در این خصوص از نظر مباحث مالی و بنیادی مورد قبول نیست و سهامداران هم باید در انجام معاملات خود به این موضوع دقت کنند و درگیر هیجانات نشوند.

پربیننده ترین تکذیب آغاز پذیره نویسی دارا دوم در شهریورماه شرایط دریافت وام سهام عدالت خبر خوش برای سهامداران عدالت غیر مستقیم جزئیات اعطای وام از طریق سهام عدالت اعلام شد تکذیب پذیره‌نویسی دارا دوم/ ماجرای عرضه دومین صندوق دولتی به کجا رسید؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سازمان بورس و اوراق بهادار بورس بازار سرمایه دارا دوم قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت سازمان بورس و اوراق بهادار دارا دوم شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل

عباس کلانتری رئیس دانشگاه یزد در حاشیه تجمع حمایت از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی در کشور‌های جهان گفت: با توجه به دریافت مجوز بورس تحصیلی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل از سوی هیئت امنا، این دانشگاه آمادگی دارد به دانشجویان تعلیقی دانشگاه‌هایی که این روز‌ها به خاطر اعتراض به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی تعلیق یا اخراج شده‌اند و نیز به متقاضیان تحصیل در ایران که ساکن غزه هستند، بورس (امتیاز تحصیل رایگان) اعطا کند. 

وی یادآور شد: به زودی لینک ثبت نام از این دانشجویان در بخش همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه یزد فعال خواهد شد.

گفتنی است دانشگاه یزد از سال ۱۳۹۵ در مقاطع مختلف تحصیلی دانشجوی بین‌الملل جذب می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • سازمان اوقاف از جهش اقتصادی و مؤسسات دانش‌بنیان حمایت می‌کند
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟