Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:13:30 GMT

انتقاد تند هافبک استقلال از کارشناسان داوری

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۹۶۷۸

انتقاد تند هافبک استقلال از کارشناسان داوری

هافبک استقلال نسبت به اظهارنظر تعدادی از کارشناسان داوری در خصوص اتفاقات اخیر داوری در بازی های این تیم واکنش تندی نشان داد.

طبق گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در شرایطی با پیروزی‌های اخیر خود شرایط بسیار خوبی را تجربه می‌کند که در این بین اظهارنظرهایی وجود دارد که داوری هم به نفع این تیم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضاوند دراین‌باره به خبرنگار ما گفت: «متأسفانه یکی دو کارشناس داوری هستند که تیم ما را دوست ندارند و به هر بهانه‌ای می‌خواهند پیروزی‌های تیم ما را لوث کنند و یا آن را به مسائل دیگر ربط بدهند.»
او در ادامه افزود: « من شب گذشته دیدم که یک کارشناس داوری گفته پنالتی روی قائدی درست نبوده و برای خطایی که کی روش روی محمد دانشگر انجام داد فقط یک کارت زرد کافی بود. این دیگر کارشناسی است که کاملاً مشخص است که مغرضانه است.»


رضاوند در مورد خطای پنالتی روی قائدی گفت: « من آن صحنه را از نزدیک دیدم و شایان مصلح با دست چپ خود قائدی را شارژ کرد. با این حال طوری حرف می‌زنند مثل‌اینکه داور به ما لطف کرده است.»
هافبک استقلال در مورد خطای کی روش روی دانشگر هم گفت: « اگر صحنه خطای من روی نورافکن در لیگ کارت زرد داشت حتماً خطای کی روش 3 کارت قرمز داشت. خدا را شکر عکس پای دانشگر هم منتشر شد تا همه ببینند چه اتفاقی رخ‌داده است. اگر داور به نفع ما بود آیا نباید کی روش را از زمین اخراج می‌کرد؟ حرف‌هایی که دراین‌باره زده می‌شود برای این است که عده‌ای می‌خواهند موفقیت‌های تیم ما را کم‌اهمیت جلوه بدهند.»
رضاوند در مورد رضایت خود از عملکرد استقلال هم گفت:« فکر می‌کنم بازیکنی که سال اول به استقلال می‌آید حضور در ترکیب اصلی کمی سخت است اما خدا را شکر برای من این اتفاق رخ داد. تا حالا همه‌چیز خوب بوده است و امیدوارم موفقیت‌های فردی و تیمی ما با یک جام به پایان برسد.»


هافبک استقلال در پایان در مورد انتقادهایی که به او بابت اخراج شدنش در بازی با سپاهان شد هم گفت:« اول بگویم که من انتقاد زیادی ندیدم ولی در کل فضای مجازی چندان مهم نیست چون هرکسی می‌تواند نظر خودش را بگوید. این را هم بگویم که من عذرخواهی کردم و خودم قبول دارم باید کمی آرام‌تر بازی می‌کردم. بااین‌حال فکر می‌کنم اگر قرار بر انتقاد باشد باید هر بازی از راموس انتقاد شود چون او کارت‌های زیادی می‌گیرد درحالی‌که در فوتبال این مسائل طبیعی است و هرکسی ممکن است خطا کند.»

 

استقلال تهران آرش رضاوند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران آرش رضاوند هافبک استقلال کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!

پل پوگبا در فیلمی فرانسوی ایفای نقش می کند.

طرفداری | پل پوگبا، هافبک فرانسوی یوونتوس در دوران محرومیت خود بی‌کار نمانده است.

به گزارش Le Parisien، پل پوگبا که دوران محرومیت 4 ساله خود به علت مثبت شدن تست دوپینگ را سپری می کند، از این موقعیت استفاده کرده تا در فیلمی فرانسوی ایفای نقش کند. او در فیلمی فرانسوی به کارگردانی فابین انتنینته، نقش مربی چندین فوتبالیست جوان را بازی می کند. هافبک فرانسوی در این هفته در پاریس حاضر شد تا بعضی از صحنه های مربوط به او را فیلم برداری کنند. این فیلم در آوریل 2025 یعنی یک سال دیگر اکران خواهد شد. 

پل پوگبا سر صحنه فیلمی که در آن ایفای نقش می کند پل پوگبا سر صحنه فیلمی که در آن ایفای نقش می کند

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست