Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس شورای شهر تهران ضمن هشدار در مورد وقوع حادثه برای ۱۰۰۰ تانکر انتقال سوخت در پایتخت گفت: باید طرح جامعی برای ذخیره‌سازی سوخت و توزیع آن در پایتخت در نظر گرفته شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره فعالیت شورایاری‌ها اظهار داشت: بیش از 300 محله در پایتخت وجود دارد و 21 عضو شورا زمان کافی برای بازدید از محلات ندارند بنابر این می‌توان از مشورت شورایاری‌ها جهت رفع مشکلات محله‌های تهران استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور دو هفته یک‌بار رابط شورایاری‌های مناطق مختلف تهران در صحن شورای شهر را مدنظر قرار داده‌ایم و پس از ارائه نظرات آنها موضوعات و مشکلات مختلف را به شهرداری تهران مکاتبه می‌کنیم.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر وضعیت انبار نفت پایتخت گفت: موضوع بروز حادثه در انبار نفت سال‌هاست که مطرح بوده و از شورای چهارم که در آن زمان زلزله نسبتاً بزرگی در پایتخت به وقوع پیوست مسأله مدنظر قرار گرفت و با وزارت نفت مکاتبه شد تا فکری به حال ایمنی بیشتر انبار نفت کند.

هاشمی خاطرنشان کرد: وزارت نفت آن زمان اعلام کرد که انتقال انبار نفت از محل کنونی هزینه بالایی دارد لذا اقداماتی جهت افزایش بیشتر ایمنی و کاهش خطر انجام گرفت ولی هنوز هم موضوع انتقال انبار نفت به مکانی خارج از تهران مطرح است.

وی گفت:‌به نظرم نیاز است که طرح جامع و مناسبی جهت ذخیره‌سازی سوخت در تهران اجرا شود و مخزن سوخت مورد نیاز پایتخت در محلی امن در نظر گرفته شود و از طریق لوله‌کشی سوخت در سطح شهر توزیع شود.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: در حال حاضر توزیع سوخت در پایتخت از طریق هزار تانکر انجام می‌گیرد و از آنجایی که تهران دارای خیابان‌های شیب‌دار است امکان وقوع حادثه در هنگام تردد کامیون‌‌ها وجود دارد لذا باید تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

هاشمی گفت: به نظرم باید فکر جدی در مورد انبار نفت گرفته شود و اقدامات لازم در این راستا صورت خواهد گرفت.

وی در مورد کمک شهرداری تهران به لبنان و شهرداری بیروت گفت:‌تا کنون  طرح  یا لایحه‌ای در این زمینه به شورای شهر تهران واصل نشده است و شهرداری قانوناً اجازه کمک ندارد ولی می‌توان کمپین کمک به مردم لبنان را راه‌اندازی کرد و از این طریق  حمایت‌های مردمی انجام گیرد.

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران رئیس شورای شهر تهران انبار نفت حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ منوچهر جوانمرد گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و سوخت، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی بندر ماهشهر با رصد اطلاعاتی یک انبار دپوی سوخت قاچاق را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بازدید از این انبار، یک هزار لیتر سوخت گازوئیل خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد.

سرهنگ جوانمرد ادامه داد: همچنین ماموران پلیس امنیت اقتصادی در عملیاتی دیگر با گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی، دو دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت قاچاق را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بندر ماهشهر اضافه کرد: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی، حدود تقریبی ۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط ۵ نفر پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.  

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم