Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:09:42 GMT

سالانه ۱۲۰ مورد ریزش و رانش زمین در رودسر رخ می دهد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۹۸۱۶

سالانه ۱۲۰ مورد ریزش و رانش زمین در رودسر رخ می دهد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین اسماعیل پور پیش از ظهر سه‌شنبه در آئین بزرگداشت روز خبرنگار با اشاره به اینکه فضای خبر و خبر رسانی در شهرستان رودسر به نسبت سایر شهرستان‌های گیلان مطلوب است، افزود: خبرنگاران در رودسر صادقانه و منصفانه قلم می‌زنند.

اسماعیل پور، خبرنگاران را وجدان آگاه و بیدار دل جامعه توصیف کرد و گفت: یکی از انتظارات ما از خبرنگاران این است که با این رویکرد و با محوریت پیشرفت شهرستان فعالیت رسانه‌ای را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن استقبال از استقرار خبرنگاران در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر، تصریح کرد: با فعالیت خانه خبر در رودسر علاوه بر آن تجمیع خبرنگاران در این محل می‌تواند به روند ساماندهی و انسجام بیشتر کارها کمک کند.

فرماندار رودسر با اشاره به وجود کاستی‌ها در حوزه منابع مالی، بیان کرد: به رغم کمبود منابع مالی هیچ پروژه‌ای در این شهرستان متوقف نشده و روند کارها با آهستگی پیش می‌رود.

وی به موضوع حادثه خیز بودن شهرستان رودسر از نظر بروز حوادث طبیعی اشاره کرد و گفت: سالانه ۱۲۰ مورد ریزش و رانش زمین در این شهرستان رخ می‌دهد که کاملاً امری طبیعی و اجتناب ناپذیر است.

اسماعیل پور ادامه داد: تلاش می‌کنیم که این حوادث را به حداقل برسانیم اما هنوز تا پایان راه کار زیادی داریم که باید انجام دهیم.

وی افزود: در حوزه مدیریت بحران، در حوزه آبگرفتگی کارهای خوبی صورت گرفته و جلوی بسیاری از سیلاب‌ها در راستای اجرای پروژه دفع و هدایت آب‌های سطحی گرفته شده است.

کد خبر 4995966

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین اسماعیل پور رودسر رانش زمین ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر عید غدیر خم شیوع کرونا گرگان ماه محرم آمار کرونا کمک مومنانه شهرکرد قزوین ستاد ملی مقابله با کرونا محرم 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی دو هزار مترمربع از زمین های کشاورزی اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛آزاد سازی دو هزار متر مربع از زمین هایِ کشاورزی شهرستان اسلامشهر.رئیس جهاد کشاورزیِ این شهرستان گفت:در اجرای قانون حفظِ کاربری اراضیِ زراعی و باغ‌ها؛سوله سازی و دیوارکشی هایِ غیرِمجاز،در بخش چهاردانگه، قلع و قمع شد.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟
  • (تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • رانش زمین در جاده روستایی گلزار محمد_ یافت آباد
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • فیلم| رانش جادهٔ عباس‌آباد به کلاردشت
  • آزادسازی دو هزار مترمربع از زمین های کشاورزی اسلامشهر
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان