Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@20:45:11 GMT

استراماچونی گزینه هدایت یک تیم دسته دومی!

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۰۱۴۴

استراماچونی گزینه هدایت یک تیم دسته دومی!

رویداد۲۴ تصور عمومی پس از جدایی استراماچونی از استقلال این بود که این مربی ایتالیایی بلافاصله در سری آ مربیگری خواهد کرد و هدایت تیمی را در دست خواهد گرفت اما استراماچونی هرگز پیشنهاد جدی نداشت. حالا یک سایت ایتالیایی درباره او گزارشی را منتشر کرده که گویا سرمربی سابق استقلال از سری ب، پیشنهاد دارد!

«کالچو مرکاتو ریپورت» گزارش داد، باشگاه سالرنیتانا ایتالیا از سری B ایتالیا، آندره‌آ استراماچونی را به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری این تیم در نظر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مقایسه آماری دو سرمربی استقلال/ مجیدی دست کمی از استراماچونی ندارد

طبق این گزارش این سرمربی ایتالیایی گزینه مورد ترجیح مدیران باشگاه سالرنیتانا به شمار می‌رود اما آنها در حال ارزیابی گزینه‌های دیگری هم هستند و به این منظور در تماس مداوم با فابریتزیو کاستوری و استفانو کولانتونو هم هستند.

استراماچونی ۴۴ ساله که سابقه سرمربیگری در تیم‌های اینتر، اودینزه، پاناتینایکوس یونان و اسپارتا پراگ جمهوری چک را دارد، در حدود ۶ ماه از ابتدای این فصل هدایت تیم استقلال را برعهده داشت.

منبع: تسنیم لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استراماچونی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیکرز به دنبال تغییر سرمربی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، پس از ناکامی تیم پرافتخار لس‌آنجلس لیکرز در فصل جاری لیگ NBA، مسئولان این باشگاه تصمیم گرفته‌اند به همکاری با سرمربی فعلی خود پایان داده و نیمکت سرمربیگری این تیم را دستخوش تغییر کنند.

باشگاه لیکرز که در فصل جاری نتوانست با سرمربیگری داروین هم نتایج خوبی را کسب کند، پس از بررسی گزینه‌های مختلف جیسون کید را به عنوان اصلی‌ترین گزینه مد نظرش برای جانشینی معرفی کرد.

کید هم‌اکنون به عنوان مربی تیم دالاس‌ ماوریکس در حال فعالیت است و باید دید آیا سران باشگاه لیکرز می‌توانند مقدمات حضور این مربی سرشناس را در تیمشان فراهم کنند یا خیر.

گفته می‌شود که جیسون کید و لبران جیمز،‌ فوق ستاره تیم لیکرز، ارتباط خوبی با هم دارند و شاید همین موضوع یکی از دلایلی باشد که کید پیشنهاد لیکرز را قبول کند.

دیگر خبرها

  • «نه» منچستر به مورینیو/ آقای خاص سرمربی تیم دسته دومی عربستان می‌شود؟
  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس