Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی علی نژاد روز سه‌شنبه در مجمع عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا افزود: در این فدراسیون خدمات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف صورت گرفته که ارزشمند و خداپسندانه است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت وررش و جوانان عملکرد این فدراسیون را در حوزه قهرمانی ستایش کرد و ارتقا رتبه ایران از جایگاه یازدهم به سوم رقابت‌های جهانی را بیانگر پیشرفت در ابعاد قهرمانی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌نژاد اولویت حفظ سلامت ورزشکاران این فدراسیون را مهم برشمرد و اظهار داشت: آنچه در این دوره پاندمی کرونا اهمیت دارد حفظ سلامتی جامعه مخاطب این فدراسیون است تا جاییکه فدراسیون جهانی رقابت‌های ٢٠٢١ را هم لغو کرده است اما فعالیت‌های داخلی را بعد از عادی شدن شرایط می‌توان برای حفظ سلامتی و نشاط دنبال کرد.

وی اهمیت بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین ارتباطی در دوران کرونا را با هدف پیگیری مستمر برنامه‌های آموزشی مهم برشمرد و توضیح داد: باید از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات برای تحقق اهداف فدراسیون بهره برد و خوشبختانه این فدراسیون از نظم اداری، مالی و تشکیلاتی بسیار خوبی هم برخوردار است.

مجمع عمومی سالانه فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا صبح امروز با حضور مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، طاهره طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک ،فاطمه هاشمی رییس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این نشست برخی از اعضای مجمع بصورت حضوری این مجمع را دنبال کردند و رییسان هیات‌های ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا استان ها نیز بصورت غیرحضوری در این مجمع شرکت کردند که در بخشی از مجمع به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

این نشست به منظور بررسی عملکرد فدراسیون در سال گذشته و تصویب برنامه‌های سال جاری انجام شد که پس از ارائه عملکرد توسط فاطمه هاشمی رییس فدراسیون به تایید مجمع رسید.

برچسب‌ها فاطمه هاشمی فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا مهدی علی نژاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فاطمه هاشمی فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا مهدی علی نژاد فاطمه هاشمی فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا مهدی علی نژاد بیماران خاص و پیوند اعضا علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، سیدمیلاد تقوی ریاست محترم فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی نایب رئیس و همچنین مهدی اسلامی خزانه دار فدراسیون والیبال صبح امروز با استقبال امیر شرافت مدیرعامل  باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد و همچنین مسئولین اداره کل ورزش جوانان استان وارد شهر یزد شدند.

از برنامه های سفر یک روزه رئیس و اعضای فدراسیون والیبال به شهر یزد می توان به بررسی شرایط و امکانات باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد برای میزبانی یزد در بیست و چهارمین دوره رقابت های جام باشگاهی آسیا به میزبانی شهر تاریخی یزد و باشگاه شهداب اشاره کرد.

گزارش تکمیلی از بازدید های امروز رئیس فدراسیون در خبر های بعدی به اطلاع شما مخاطبان خواهد رسید. با این همه به نظر می‌رسد که شهر یزد شانس اول و اصلی کسب میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است