Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید حفظ شاکله تیم از اهداف این باشگاه است.

به گزارش ایسنا، احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال در گزارش عملکرد ماهانه خود خطاب به هواداران آبی‌پوشان پایتخت گفت: با تلاش خوب معاونت فرهنگی و ارتباطات خود و بچه‌های روابط عمومی باشگاه استقلال که زحمت کشیدند، سایت باشگاه استقلال را که از نواقص ما بود و در سه چهار ماه گذشته و حتی قبل‌تر در دسترس نبود، با طراحی نو از امشب در دسترس قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل استقلال درباره تمدید قرارداد بازیکنان تیمش گفت: موضوع بعدی که برای هواداران و خود باشگاه مهم است، بحث حفظ شاکله تیم است. همه هم و غم ما این است که شاکله تیم را حفظ کنیم و هم‌چنین برای تمدیدی‌ها هم لازم است بگویم با دوتا از بهترین‌های‌مان از یک ماه و نیم پیش صحبت کرده‌ایم و مذاکرات ادامه دارد. از امروز هم مذاکرات‌مان جدی‌تر و کاملا رسمی ادامه پیدا می‌کند؛ برای این که ما می‌خواهیم تیم خود را حفظ کنیم و اجازه نمی‌دهیم که مثل سنوات گذشته بازیکنان زیادی از تیم جدا شوند. امسال این اجازه را نمی‌دهیم. ما اقداماتی هم جهت تقویت تیم برای سال بعد کرده‌ایم.

او افزود: این را هم اعلام کنم که با توجه به این که لیگ تمام نشده، خیلی حرفه‌ای نیست با بازیکنان تیم‌های دیگر که در حال تلاش برای سقوط نکردن یا تلاش برای کسب سهمیه هستند، مذاکره کنیم. ما اگر بازیکنی را بخواهیم و آن بازیکن با جایی قرارداد داشته باشد،‌ قطعا با مدیران آن باشگاه مذاکره می‌کنیم و بعد از لیگ با آن بازیکن صحبت می‌کنیم. ما هم تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در کنار بازیکنان باکیفیتی که داریم،‌ چند بازیکن با کیفیت دیگر جذب کنیم.  این اخباری که الان منتشر می‌شود که فلان بازیکن با فلان تیم بسته، به نظر من شایسته نیست چون بازیکنانی که به تیم‌های‌شان اعتقاد دارند و قرارداد دارند، باید تا لحظه آخر برای تیم خودشان با تمام وجود تلاش کنند.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران احمد سعادتمند باشگاه استقلال شاکله تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بسیاری از تیم‌های لیگ برتری فعالیت نقل و انتقالاتی خودشان را آغاز کرده‌اند و این در حالی است که تیم‌های خاص لیگ برتر با زیر نظر گرفتن استعدادهای این فصل، سعی دارند در فرایند جذب آنها پیش قدم شوند. در این بین مجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک نسبت به وضعیت نقل و انتقالاتی به وجود آمده برای تیمش واکنش نشان داد و در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان، از اقدام عجیب یکی از سرمربیان لیگ برتری صحبت کرد.

حسینی با اشاره به وضعیت نقل و انتقالاتی بازیکنان شهرستانی به تیم‌های پایتخت‌نشین گفت: من خواهشم از بچه‌هایی که کارگزار و مدیر برنامه این بازیکنان هستند این است که نباید فقط روی بحث مالی تمرکز داشته باشند. یک بازیکن اول باید استیبل و ثابت باشد و اینکه بخواهی با یک فصل فوتبال، یک بازیکن را از حریم امنش به جایی ببری که آینده‌اش مشخص نیست، ریسک زیادی دارد. اگر بخواهیم مسئله مالی را در نظر بگیریم، یک بعد دیگر این مسئله است. ما بایستی ببینیم جابه‌جایی این بازیکن جدای از صرف مالی، به صلاح او خواهد بود یا نه؟ اگر به‌عنوان یک بازیکن بهترین قرارداد مالی را هم ببندی، بعد در تیم بعدی عملکرد فنی خوبی نداشته باشی یا اصلا از فوتبالت لذت نبری، مسئله مالی اصلا برایت هیچ لطفی نخواهد داشت.

سرمربی آلومینیوم در ادامه تاکید کرد: این اتفاقات در فوتبال ما متاسفانه می‌افتد. ما سال گذشته با تیمی بازی داشتیم و بعد از بازی، سرمربی تیم حریف در وسط زمین داشت درباره سال بعدی از بازیکن من سوال می‌کرد. امسال هم این سرمربی این کار را می‌کند و یک سرمربی با یکی از بازیکنان ما ارتباط گرفته در حالی که او قرارداد دارد. این کارهایی غیر حرفه‌ای است که انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ نتانیاهو در تلاش برای اخلال در مذاکرات
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • دهمین تلاش برای صلح در غزه/ آتش بس در غزه باید ضمانت اجرایی داشته باشد
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!