Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مصطفوی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت در آذربایجان غربی افزود: دولت تدبیر و امید دستاوردهای شاخصی را در راستای توسعه استان داشته و دستگاه های اجرایی موظف هستند تا با شیوه های مختلف از جمله توجه به فضای مجازی و تولیدات رسانه ای نسبت به اطلاع رسانی این دستاوردها اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه احیای دریاچه ارومیه به عنوان یکی از شاخص ترین دستاوردهای دولت مطرح است، اضافه کرد: سرمایه گذاری بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد ریالی برای احیای دریاچه ارومیه در شرایطی که دولت با فشار تحریم ها و کمبود منابع مالی مواجه است، دستاوردی درخشان و ماندگار در تاریخ به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها به جهت تقارن هفته دولت و ماه محرم باید شئونات این ایام را بیش از پیش رعایت کنند.

مصطفوی بر ضرورت تشکیل چهار کمیته عمرانی، اقتصادی، فرهنگی تبلیغی و هماهنگی امور شهرستان‌ها به منظور انسجام بخشی در برگزاری برنامه های هفته دولت تاکید کرد و گفت: انتظار می رود رسانه های مختلف نسبت به تولید برنامه های آگاهسازی و اطلاع رسانی از دستاوردهای دولت اهتمام ویژه داشته باشند.

وی قدردانی از کارمندان نمونه را از جمله برنامه های پیشنهادی عنوان کرد و افزود: مدیران دستگاه های اجرایی در هفته دولت از کارمندانی که فعالیت های خوبی داشته اند، تجلیل کنند.

در ادامه این جلسه هریک از اعضا پیشنهادات خود را برای هر چه باشکوه برگزار کردن هفته دولت مطرح کردند.

هفته دولت از دوم شهریور آغاز شده و تا هشتم همین ماه ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها هفته دولت آذربایجان غربی دولت تدبیر و امید دریاچه ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت آذربایجان غربی دولت تدبیر و امید دریاچه ارومیه هفته دولت آذربایجان غربی دولت تدبیر و امید دریاچه ارومیه هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه برنامه‌های هفته سلامت با مشارکت مردم در حال اجراست، گفت: تقویت خدمات بهداشتی با مشارکت بخش خصوصی در حاشیه شهر‌ها، اجرابی برنامه سلامت با رویکرد کارآفرینی، خود مراقبتی با محوریت ارتقای سطح زندگی سالم در جامعه، ارتقای نظام مدیریت بیماری بویژه کنترل بیماری‌ها نوپدید و بازپدید، و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی بهداشتی در ارائه خدمات بهداشتی از جمله راهبرد‌های برنامه‌های هفته سلامت است.
دکتر واعِظ افزود: ارتقای سلامت و حوزه بهداشتی در سطح منطقه بویژه در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر و توسعه سلامت در خانواده از دیگر راهبرد‌ها و برنامه‌های هفته سلامت است که با مشارکت مردم انجام می‌شود.
یکم تا هفتم اردیبهشت بعنوان هفته سلامت نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • امسال هم صعود بازی دراز از راه رسید/ آمادگی دستگاه های اجرایی برای این صعود باشکوه
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • نظر دولت درباره تعطیلات آخر هفته؛ پنجشنبه یا شنبه‌ها؟