Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@11:26:12 GMT

خسارت ۲۲.۵ میلیاردی سیل به راه های گیلان

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۰۴۷۶

خسارت ۲۲.۵ میلیاردی سیل به راه های گیلان

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، شش شهرستان گیلان رادرگیر سیل دانست و گفت: برآوردها نشان می دهد این سیل ۲۲.۵ میلیارد تومان به راه ها و ابنیه فنی استان خسارت وارد کرده است.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سیل روزهای ۱۳ و ۱۴ مردادماه تقریبا همه شهرستان های گیلان را درگیر کرد، گفت: شهرستان های املش، تالش، رودبار، آستارا، فومن و صومعه سرا بیشترین خسارت ناشی از سیل را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی آب شستگی پایه پل ها، خرابی سطح رویه آسفالت و رانش جاده را عمده ترین مشکلات پیش آمده در جریان سیل اخیر دانست و اظهار کرد: خوشبختانه با تخریب پل مواجه نشدیم و تنهها یک پل آبنما در شهرستان املش راه ارتباطی چند روستا را قطع کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه راهداران در سطح همه شهرستان ها از آغازین ساعات بارش اقدام به باز نگه داشتن محورهای اصلی و فرعی کردند، گفت: برآوردها نشان می دهد این سیل ۲۲.۵ میلیارد تومان به راه ها و ابنیه فنی استان خسارت وارد کرده است.

مرادی، با اشاره به شرایط جغرافیایی و اقلیمی گیلان، خاطرنشان کرد: امکان وقوع سیل در گیلان بسیار بالاست و همواره همه شهرستان های ما را تهدید می کند، اما شهرستان های کوهستانی ما بیشتر مستعد هستند، زیرا رودخانه ها براثر شدت بارش باران وحشی و سیلابی می شود.

وی با بیان اینکه در استان گیلان پل های فراوانی به عنوان راه ارتباطی داریم، یادآور شد: جزو اقدامات اصلی نیروهای راهدار است که پایه های پل ها را با شمع یا سنگ های بزرگ مستحکم کنند و این کار همواره انجام می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی راه و راهداري سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت باد شدید به برخی از مناطق استان ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ وزش باد شدید که از شب گذشته شروع به وزیدن کرده، خسارت‌هایی را در برخی از شهرستان‌ها به جای گذاشته است، بطوریکه در شهرستان‌های چوار، ملکشاهی و ایلام باعث شکسته شدن درختان سطح شهر شده است.

در پی شدت وزش باد برق تاسیسات سد ایلام نیز آسیب دید و موجب قطع دو ساعته آب برخی از مناطق شهر ایلام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • خسارت باد شدید به برخی از مناطق استان ایلام
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی باران به بناهای تاریخی سیستان وبلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی به بنا‌های تاریخی سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی بارندگی به بناهای تاریخی سیستان‌وبلوچستان
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی