Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت و سخنگوی شورای سلامت کیش، گفت: موضوع برگزاری نمایشگاه ها بدلیل حساسیت موضوع در این کارگروه جدید بررسی خواهد شد. 

وی با تاکید بر لزوم اهمیت تداوم آموزش غیر حضوری در جزیره کیش اشاره داشت و گفت: بر اثر شیوع موج دوم بیماری کرونا در جزیره کیش با همت اداره آموزش و پرورش بسترهای مورد نیاز با هدف ادامه آموزش های آنلاین و غیر حضوری فراهم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضانیا در خصوص برگزاری مجامع صنفی در جزیره کیش افزود: پس از ارسال درخواست مجامع صنفی به مرکز توسعه سلامت کیش موضوع مورد بررسی و نتیجه آن ابلاغ خواهد شد.

وی در رابطه با ارائه خدمات غواصی و ادامه فعالیت غواصی تفریحی در این منطقه افزود: پروتکل های جامعه کلوپ های تفریحی توسط موسسه ورزش و تفریحات سالم و مرکز توسعه سلامت کیش بازنگری خواهد شد.

رضا نیا خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش نرخ مبتلا به بیماری کووید۱۹ در این منطقه هم چنان محدودیت استفاده از ۵۰درصد ظرفیت پرسنل و ایجاد شرایط دورکاری برای کارکنانی که دارای بیماری های زمینه ای هستند به مدت دو هفته تمدید شد.

همچنین برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری ابا عبدلله الحسین بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا و طی جلسه مشترک با حضور امام جمعه و مسئولین هیئت های مذهبی در این منطقه بررسی و تصمیم گیری می شود.

46

کد خبر 1420450

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در بیش از ۱۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.
دکتر غلامعلی جاویدان افزود: این غرفه دو روز ادامه دارد.

بیشتربخوانید:  اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • میزبانی ایران اکسپو از ۸۰ کشور | کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • الزامات و برنامه زمانبندی تشکیل مرکز ملی داده‌های زیارت بررسی شد