Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@14:18:40 GMT

کشف محموله گندم قاچاق در ایجرود / ۳ متهم دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۱۰۰۵

کشف محموله گندم قاچاق در ایجرود / ۳ متهم دستگیر شد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها ـ جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: سه دستگاه تریلر حامل ۸۰ تن گندم قاچاق در شهرستان ایجرود مورد کشف قرار گرفت و سه متهم در این راستا شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان به نقل از پایگاه خبری پلیس،  ایرج خانی‌پور اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی شهرستان  ایجرود حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به سه دستگاه تریلر حامل بار گندم مشکوک و آن را جهت بررسی متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی از خودرو‌ها 80 تن گندم قاچاق کشف که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی آن، 3 میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد شده است.

گزارش| عدم استقبال اصناف استان زنجان از وام کرونایی / مبلغ پایین وام دردی از مردم دوا نمی‌کندگزارش|روایت تسنیم از علت کمبود مرغ در بازار زنجان/ گویا مشکلات مرغداران تمامی نداردفرمانده سپاه استان زنجان: ویروس کرونا قطعا در مقابل روحیه جهاد و شهادت مردم ایران شکست می‌خوردچراغ یوم‌العباس در زنجان خاموش شدنی نیست / اجتماع عظیم زنجانی‌ها در هشتم محرم امسال متفاوت‌تر برگزار می‌شود

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به دستگیری سه متهم گفت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شد.

انتهای پیام/ش

R7707/P/S6,59/CT11 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۲ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۳ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۴ جزئیات اعطای تابعیت به فرزندان زنان ایرانی اعلام شد ۵ پیشگامی هیئات مذهبی خراسان رضوی در رعایت پروتکل‌ها/ عزاداری‌ها با رعایت اصل سلامت برگزار می‌شود ۶ اصفهان| شکست سپاهان برابر استقلال؛ خداحافظ امیر! ۷ گزارش ویدئویی| راه‌آهن همدان ـ سنندج طعم تلاش را چشید / زمزمه شنیدن سوت قطار از غرب‌کشور به گوش می‌رسد ۸ رئیس اتاق بازرگانی ایران و روسیه: گیلان موقعیت ویژه‌ای برای توسعه تجارت خارجی دارد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| راه‌آهن همدان ـ سنندج طعم تلاش را چشید / زمزمه شنیدن سوت قطار از غرب‌کشور به گوش می‌رسد گفت‌وگوی تسنیم با جوان‌ترین مداح بجنورد|سلامت مردم «خط قرمز» هیئتی‌ها‌ست / مراسمات‌ را "مسئولانه" برگزار می‌کنیم+فیلم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در همدان: تمام مطالبات ایثارگران تا پایان دولت دوازدهم پرداخت می‌شود خبر خوش برای بوشهری‌ها/ ابتلا به کرونا در استان ۹۰ درصد کاهش یافت مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است روحانی: کلیات طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی در جلسه دیروز سران قوا تصویب شد ادعای اسپتونیک روسیه: پوتین ثبت اولین واکسن کرونا را اعلام کرد ویدئو کامنت | آیا انفجار بیروت از پیش برنامه‌ریزی شده بود؟ ترفند جدید مثلث شوم برای دولت آتی لبنان و ۲ سناریوی احتمالی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: هلال احمر واکسیناسیون زائران حجاج شهرستان‌های خدابنده و ابهر را فردا /جمعه /آغاز می کند.

جواد خرم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون مننژیت برای حجاج سایر شهرستان‌های استان انجام شده است.

وی تاکید کرد: زائران پس از تزریق واکسن، کارت زرد رنگ دریافت و باید آن را به مسئول کاروان تحویل دهند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یکهزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان انجام و به پایان رسیده است.

خرم خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان است.

وی ادامه داد: فردا واکسیناسیون این حجاج در شهرستان‌های خدابنده و ابهر انجام خواهد شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: حجاج برای تزریق واکسن به هلال احمر شهرستان‌های ابهر و خدابنده در صبح و بعدازظهر مراجعه کنند.

خرم افزود: یک‌هزار و ۲۶۰ زائر عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یک‌هزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت وارد زنجان شد.

کد خبر 747986

دیگر خبرها

  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد