Web Analytics Made Easy - Statcounter

بناگر با بیان اینکه اعضای کانون فرهنگی هنری سجادیه بامحوریت امام جماعت طرح های نو برای انجام کارهای مسجدی درسایه کرونا ارائه می دهند، گفت: در دهه ولایت شاخه های گل برای ترویج فرهنگ غدیر و نشر مهربانی بین کسبه محله و اهالی منطقه سجادیه توزیع شد .

«قاسم بناگر» درگفتگوبا خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه برنامه های دهه امامت و ولایت به جهت شیوع کرونا و حفظ سلامتی مردم بارعایت فاصله اجتماعی و دستور العمل های بهداشتی و بدون تجمع مردمی از سوی اعضای کانون فرهنگی هنری سجادیه آمل برگزار شد، گفت: در این دهه با مشارکت مرکز نیکوکاری سجادیه اقدام به تهیه 15بسته مواد غذایی برای توزیع بین نیازمندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) شهرستان آمل افزود: همچنین 16بسته معیشتی از سوی خانواده شهید سردار«مصــــطفی نــــوایی» برای توزیع بین نیازمندان در اختیار این کانون قرار گرفت.

وی از اجرای طرح اطعام علوی در روز عید غدیر خبر داد و بیان کرد: ۲۰۰ پرس غذا گرم به همراه با ۷۰ پک ِ ســوپ اهدایی مرکز خیریه تابش مهر الهی با حفظ کرامت انسانی و رعایت بهداشت بین نیازمندان توزیع شد.

 

بناگر ضمن قدردانی از خیرین و مردم نیکوکار آمل برای همکاری با بچه های مسجد امام سجاد(ع) جهت دستگیری از نیازمندان در لوای فعالیت های فرهنگی، تربیتی، دینی، آموزشی و ...، یادآورشد: جهت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا بسته های غذایی و معیشتی توسط کـادر اجـرایی مرکـزنیکوکاری سجادیه در درب منــــازل مددجــــویان تحویل داده شد.

 

وی با بیان اینکه حجت الاسلام «میثم بابایی» امام جماعت جهادی و فرهنگی کانون سجادیه با همکاری اعضای این کانون  بسیار مبتکرانه طرح های نو برای انجام کارهای مسجدی درسایه کرونا ارائه می دهند، افزود: در ایام دهه ولایت و روزعید سعید غدیر خم و مصــادف با شب ولادت امام موسی کاظم (ع) مراسم توزیع گل با هدف ترویج فرهنگ غدیر بین کسبه محله و اهالی محترم منطقه بزرگ سجادیه با حضور بچه های مسجد امام سجاد(ع) برگزار شد که به لطف خدا با اقبال عمومی مردم مواجه شدیم.

 

 

 

بناگر با بیان اینکه خواهران برگزیده مسابقه فرهنگی غدیر کاری از کانون فرهنگی هنری سجادیه نیز در روز عید غدیر معرفی و تجلیل شدند، اذعان کرد: با حضور اعضای کانون فرهنکی هرنی سجادیه در بین مردم، موج شادی و لبخند در ایام کرونایی در محله با مشــــارکت و همــــدلی هیئـــت امنا مسـجد سجــــادیه آمل، پایــگاه بسیج‌ چهل شهید (برادران) و پایــگاه بسیج سـاجدین (خواهران) ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه به همت اعضای این کانون و همراهی خیرین و مردم نیکوکار آمل در روز عید قربان 21رأس گوسفند به ارزش 48میلیون تومان ذبح شرعی و بهداشتی شد، افزود: این گوشت های نذری بین 200خانواده نیازمند و تحتت پوشش مرکز نیکوکاری سجادیه توزیع شده است.

 

بناگر با تاکید براینکه در ایام بحران کرونا و بروز مشکلات معیشتی و اقتصادی به دلیل تعطیلی برخی مشاغل، اعضای کانون فرهنگی هنری سجادیه با شــــــعار « من می تـــوانم» برای نشر مهربانی هم عهد شدند، اذعان کرد: جوانان مومن، انقلابی و متعهد این کانون تا ریشه کنی کرونا برای دستگیری از نیازمندان با تیه  و توزیع کمک های مومنانه و کمک به کادر درمان با ضدعفونی کردن اماکن پرتردد و عمومی، مسجد، منازل شهروندان و تولید و توزیع ماسک وسایر اقلام بهداشتی پای کار هستند.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته معیشتی تولید ماسک بچه های مسجد مسابقه غدیر کانون فرهنگی هنری سجادیه اعضای کانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال

فراخوان مسابقه عکاسی عکس سال فروردین ۱۴۰۳ از سوی معاونت فرهنگی کانون ویژه مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری منتشر شد.

در این راستا رهبر جعفری مربی فرهنگی کانون استان قزوین به عنوان برگزیده معرفی شد.

در این مسابقه هنری از مربیان و کارکنان کانون خواسته شده بود تا از گالری عکس‌های گوشی خود یک عکس را به عنوان عکس سالِ کانون انتخاب و با یک تیتر و توضیح مناسب در پیام‌رسان بله به معاونت فرهنگ کانون ارسال کنند.

اعضای داوری از میان ۲۸۸ عکس رسیده به دبیرخانه این رویداد، در مرحله اول ۴۰ اثر را به عنوانِ عکس برتر و در مرحله دوم سه اثر را به عنوان برگزیده معرفی کردند.

«نگاه خلاق عکاس به موضوع»، «هماهنگی عکس با موضوع»، «انتخاب عنوان جذاب و هماهنگ با موضوع» و «هماهنگی عنوان با عکس» از شاخص‌های انتخاب عکس بود که در انتشار فراخوان مسابقه عکاسی مدنظر قرار داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • فراجا مظلومانه و بااقتدار در خط مقابله با بی‌حیایی‌ها ایستاده است
  • حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند