Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان دبیر جدید هیئت فوتبال استان هرمزگان از جزئیات روند ثبت نام نامزدهای تصدی ریاست هیئت فوتبال خبرداد.

اصغر معماری در گفت و گو با ایسنا، افزود: به دلیل حضور "قاسم رنجبریان" در انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان هرمزگان از سمت دبیری استعفا و با اعتماد اعضای هیئت رئیسه بنده تا زمان برگزاری انتخابات در سمت دبیری مشغول به فعالیت خواهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از نامه نگاری های هیئت فوتبال و فدراسیون فوتبال نیز مقرر شد از ۱۹ مردادماه ثبت نام نامزدهای تصدی ریاست هیئت فوتبال آغاز و تا ۲۶ مردادماه ادامه داشته باشد، تصریح کرد: پس از این تاریخ مهلت یک هفته ای نیز برای تأیید صلاحیت نامزدها دیده شده و لیست نامزدهای نهایی نیز به فدراسیون فوتبال ارسال خواهد شد.

معماری با اشاره به اینکه تاکنون دو نفر نیز مراجعه کرده اند که در حال تکمیل کردن مدارک مورد نیاز برای ثبت نام هستند، اضافه کرد: در صورت پیش نیامدن مشکلی و فراهم شدن شرایط انتخابات ۱۷ مهرماه برگزار خواهد شد گرچه به دلیل در پیش بودن اربعین حسینی ممکن است تاریخ آن چند روز عقب یا جلو برود.

وی با بیان اینکه ۲۹ نفر در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال هرمزگان حق رأی دارند، عنوان کرد: همه روزه در هیئت فوتبال آماده ثبت نام نامزدهای انتخاباتی هستیم و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

طبق آخرین اخبار دریافتی خبرگزاری ایسنا تاکنون "عبدالمجید دبیده"(رئیس سابق هیئت فوتبال هرمزگان) و "اسماعیل بواشه"(عضو فعلی شورای شهر بندرعباس و از پیشکسوتان فوتبال هرمزگان) برای ثبت نام و تکمیل مدارک مراجعه کرده و حضور "قاسم رنجبریان"(دبیر سابق هیئت فوتبال هرمزگان) با توجه به استعفایش و عباس امینی زاده(رئیس فعلی هیئت فوتبال هرمزگان) قطعی به نظر می رسد و باید منتظر ماند دیگر گزینه های احتمالی چه کسانی خواهند بود.

به گزارش ایسنا، ۱۰ مهرماه سال ۹۵ مجمع عمومی هیئت فوتبال استان هرمزگان با حضور ۲۸ نفر از اعضای آن در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس برگزار و در پایان عباس امینی زاده با ۱۸ رأی در مقابل ۱۰رأی عبدالمجید دبیده به‌عنوان رئیس هیئت فوتبال استان هرمزگان انتخاب شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی هیئت فوتبال استان هرمزگان هیئت فوتبال هرمزگان ریاست هیئت فوتبال ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟

مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان درباره اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دور دوم گفت: به طور قطع مردم همانند دوره نخست و حتی با قدرت بیشتری پای صندوق‌های رای خواهند آمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او ادامه داد: طبیعتا کسانی که در نامزدهایشان در دور نخست رای نیاوردند حضور پررنگی در انتخابات نخواهند داشت.

شاکری با اشاره به ترکیب هیات رئیسه مجلس آتی افزود: قطعا رای نمایندگان در فراکسیون نیرو‌های انقلاب نقش بسزایی در شکل گیری هیات رئیسه مجلس دارد.

دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: معتقدم که دو جریان اصولگرای مجلس چالشی با یکدیگر ندارند و حدس میزنم که هیات رئیسه نیز ترکیبی از دو جناح اصولگرایی خواهد داشت.

او ادامه داد: نباید این تصور شکل بگیرد که جریان پیروز در هیات رییسه تمامی امور مجلس را به دست خواهد گرفت و البته ممکن است چهره جدیدی ریاست مجلس را عهده دار شود.

شاکری در پایان گفت: نباید با پیش داوری درباره مراکز قدرت مجلس فضا را متشنج و از رسالت اصلی آن دور کرد.

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات در کرج جدی گرفته شود
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟