Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

تین نیوز |  به منظور بررسی برنامه سال 1393 استان تهران جلسه ای با حضور معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و مدیران کل دفاتر حوزه معاونت برنامه ریزی در اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران برگزار شد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران، شهرام آدم نژاد، معاون برنامه ریزی سازمان راهداری هدف از این نشست را بررسی مسائل ومشکلات اطلاع رسانی درحوزه هوشمند سازی، تجهیز و نوین سازی جاده عنوان کرد و گفت: اولین موردی که درحیطه هوشمند سازی ونوین سازی جاده ها و  ITS اهمیت بسزایی دارد این است که ارائه اطلاعات مفید به موقع وسریع به کاربران ومسافرانی که درجاده هستند، داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: راه های شریانی باید مجهز به ابزارهایی باشند که مردم قبل از سفر، از آخرین وضعیت راه ها مطلع شده و تصمیمات لازم را بگیرند.

آدم نژاد دراین نشست به موضوعاتی ازقبیل توسعه دوربین های ثبت سرعت، توسعه ترددشمارها،حذف نقاط پرحادثه را اشاره کرد.

درهمین زمینه مقرر شد اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران با هماهنگی مرکز مدیریت راه های کشور نسبت به خرید تجهیزات مورد نیاز خودروهای سیار جهت انتقال تصاویر اقدام نماید.

همچنین مقرر شد اعتبار مورد نیاز درسال 93 برآورد، و در جهت نصب و بهره برداری از سایت های جدید نظارت تصویری و نیز پروژه مانیتورینگ پایانه جنوب شهر تهران در سال 92  و ایجاد و تکمیل سایت های جدیدبه اداره کل پرداخت شود.

دراین نشست مقرر شد جهت تعمیر و مرمت و جابجایی دستگاه های توزین در حال حرکت اعتبار لازم، تامین و به اداره کل حمل و نقل وپایانه های استان تهران اختصاص یابد.

برقراری ارتباط و انتقال تصاویر به دفتر استاندار تهران و پشتیبانی از لینک ارتباطات رادیویی از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود که مقرر شد از طریق انعقاد قرارداد پشتیبانی صورت پذیرد.

معاون برنامه ریزی سازمان اظهارداشت: در بخش نرم افزاری درتلاش هستیم اطلاعات مسافران از وضعیت جاده ها و مسیر مورد نظر ارتقا یابد. به همین منظور سعی کردیم اپراتوری سامانه 141 را برای اولین درکشور در استان تهران به صورت پایلوت به اجرا درآوریم. از این رو مقرر شد اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان تهران با هماهنگی دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات و دفتر برنامه و بودجه نسبت به ایجاد یک پرتال خدمات رسانی به صورت پایلوت اقدام نماید.

همچنین مقرر شد شناسایی کلیه فرایندها و اموری که قابلیت الکترونیکی شدن را دارند با هماهنگی دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات صورت پذیرد.

از دیگر موارد مصوب شده این نشست، صدور مجوز برای تاسیسات منفرد خدماتی حاشیه راه ها در قالب توسعه به مجتمع های درجه 4 با حداقل مساحت بود. همچنین باید براساس موافقت اصولی های صادره نسبت به تامین اعتبار لازم جهت احداث رمپ های ورودی وخروجی اقدام شود.
افزایش اعتبارات استان برای انجام عملیات تعمیر ونگهداری پایانه کالاازدیگرمباحث مطروحه و مصوب این نشست بود.

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: نقل و پایانه های استان تهران اداره کل حمل و نقل برنامه ریزی تین نیوز مقرر شد راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان

فرماندار همدان گفت: به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه سلامت، بهداشت و درمان، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان به لحاظ بسیاری از شاخص‌ها مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در کارگروه سلامت شهرستان همدان در حوزه سلامت، بهداشت و درمان، اظهار کرد: وضعیت کشور در ارتقای امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی، قابل مقایسه با بسیاری از کشورهای همسطح خود نیست و در منطقه نیز پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

وی افزود: از ابتدای استقرار دولت مردمی، هفت پایگاه سلامت با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان در سطح شهرستان همدان احداث شده و بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار همدان ادامه داد: امسال و در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد (ع) با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و به امید خدا خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

مخفی اضافه کرد: اطلاع‌رسانی در حوزه سلامت یک امر مستمر است و تنها مناسبتی و در هفته سلامت نیست.

وی با قدردانی از اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی خوب در موضوع سلامت آب شرب همدان، گفت: اداره آب و فاضلاب، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت نسبت به ممانعت از استفاده فاضلاب برای کشاورزی، اقدام جدی و فوری داشته باشند.

کد خبر 747840

دیگر خبرها

  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است