Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@21:33:11 GMT

فن‌بازار تخصصی نفت در کشور راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۱۷۲۹

فن‌بازار تخصصی نفت در کشور راه‌اندازی می‌شود

دبیر شبکه فن بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از راه‌اندازی 26 فن بازار در کشور خبر داد و گفت: علاوه بر راه‌اندازی فن بازار کردستان به عنوان بیست و سومین فن بازار منطقه‌ای در کشور، سه فن بازار تخصصی، نیز به مجموعه فن‌بازارهای کشور اضافه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محمد صالح خالقی با بیان اینکه فن بازار منطقه‌ای کردستان به عنوان بیست و سومین دفتر فن بازار منطقه‌ای تاسیس شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه این دفتر فن بازار در تعامل با شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان تاسیس شده است، تولیت آن نیز به همین مجموعه واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالقی ادامه داد: شورای شبکه فن بازار استان کردستان در شهر سنندج جلسه‌ای تشکیل داد و اعضای شورا پس از بحث و گفتگو و در نظر گرفتن نیازهای فناورانه بومی استان، برنامه کار این دفتر فن بازار را مورد تصویب قرار دادند.

دبیر شبکه فن بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ادامه گفت: علاوه بر تصویب برنامه عملیاتی، آیین‌نامه‌ اجرایی نیز در این جلسه تصویب شد. با توجه به اهمیت تعامل دفاتر فن‌بازارهای منطقه‌ای و کارگزاران تبادل فناوری، این دفتر منطقه‌ای در سریع‌ترین زمان ممکن، کارگزار خصوصی خود را انتخاب می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت تاسیس فن بازارهای تخصصی، افزود: اما فن بازارهای تخصصی با تمرکز بر یک حوزه خاص، باعث رونق تبادل و تجارت فناور در آن رشته و حوزه می‌شوند. به همین دلیل، تاسیس فن‌بازار تخصصی نفت در دستور کار قرار گرفته است.

بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، خالقی اظهار کرد: در حال حاضر در حال نهایی کردن مذاکرات با مجموعه وزارت نفت هستیم و در یک تا دو ماه آتی این فن بازار تخصصی نیز افتتاح می‌شود. با توجه به اهمیت گسترش دفاتر استانی فن بازار و برنامه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برای پوشش تمام کشور، در سال جاری در دو استان زنجان و مازندران نیز دفاتر منطقه‌ای فن بازار تاسیس خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فن بازار نفت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فن بازار تخصصی فن بازارهای منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کردستان پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح این دفتر اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است و این مهم مورد توجه خواهد بود.

وی همچنین بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضائی تأکید کرد.

این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضائی ارائه می‌کند.

گفتنی است؛ دفتر فوق چهل و سومین دفتر خدمات الکترونیک قضائی در استان کردستان است.

کد خبر 6097105

دیگر خبرها

  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • اصفهان،میزبان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • بررسی تاثیر حملات حماس، اسرائیل و اتفاقات اخیر منطقه بر بازار‌های مالی
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت