Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان گفت: کارخانه تولید تخم‌مرغ کاسپین طلایی یکی از پروژه‌هایی است که باعث تحول در اقتصاد استان می‌شود.

قدرت الله عابدی اظهار کرد: این واحد با سرمایه‌گذاری حدود یک هزار میلیارد تومان ایجاد شد.

وی افزود: این واحد تولیدی با زنجیره کامل در زمینی به مساحت ۴۰۰ هکتار تأسیس شده که با تکمیل ظرفیت آن، فرصت اشتغال برای بیش از ۷۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۲ هزار نفر به‌صورت غیرمستقیم فراهم‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی قابلیت تولید سالیانه ۷۵۰ هزار تن تخم‌مرغ را دارد که معادل ۲۵ درصد کل تولید تخم‌مرغ کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان، عابدی گفت: این زنجیره کامل تولیدی در چهار فاز تولید مرغ تخم‌گذار، پولت تخم‌گذار، مرغ مادر تخم‌گذار و بسته‌بندی تخم‌مرغ را شامل می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تخم مرغ گلستان تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق این استان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، مهدی جعفری، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جلسه‌ای که برای بررسی و رفع موانع تولید در کارخانه چدن خوسف صورت گرفت، اظهار کرد: کارخانه چدن با تولید چهار محصول کک، آگلومره، شمش چدن و فولاد، نقش مؤثری در تولید و رفع نیازهای کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی، زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر از جوانان بومی را فراهم آورده است، افزود: هیچ مسئله‌ای نباید مانع فعالیت در این کارخانه شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کارخانه چدن با تولید روزانه ۲۰۰ تن شمش چدن از واحدهای تولیدی مطرح کشور بوده است، تأکید کرد: به جهت اهمیت موضوع و نقشی که این واحد در فرآوری ذخایر معدنی استان دارد، طرح‌های توسعه آن باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به زیرساخت‌هایی که برای فعالیت این کارخانه در شهرستان خوسف فراهم شده است، تصریح کرد: این واحد تولیدی از پشتیبانی‌ها و حمایت‌های دولت بهره‌مند بوده است.

به گزارش ایمنا، ساخت کارخانه چدن کویر خاوران خوسف با حضور سرمایه‌گذاران چینی از سال ۹۳ شروع شد و در سال ۹۷ به فاز اول و تولید رسید و سپس با اضافه شدن سرمایه‌گذار بومی به مجموعه به کار خود ادامه داد.

کد خبر 747786

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت