Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:08:46 GMT

پاداش ویژه به استقلالی ها بابت برد مقابل سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۱۷۴۳

پاداش ویژه به استقلالی ها بابت برد مقابل سپاهان

مدیرعامل استقلال اعلام کرد به اعضای این تیم پاداش ویژه ای را بابت برد مقابل سپاهان پرداخت می کند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال طی هفته های گذشته روند روبه رشدی را در پیش گرفته و توانسته با کسب نتایج مطلوب هوادارانش را راضی نگه دارد. از اینرو مدیران باشگاه سعی  دارند پاداش های اعضای تیم را به موقع پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در این خصوص گفت: «در راستای ایجاد انگیزه برای تیم فوتبال بزرگسالان استقلال که ویترین باشگاه هم محسوب می‌شود، تلاش کردیم پاداش‌هایی را جهت موفقیت‌های آن‌ها در نظر بگیریم. با کمک اعضای هیات مدیره و همه کسانی که عاشق باشگاه استقلال هستند، توانستیم پاداش‌ها را به موقع پرداخت کنیم.»


وی درباره پرداخت پاداش برای برد دوشنبه شب مقابل سپاهان و صعود به نیمه نهایی حذفی تاکید کرد: «قطعا برای برد روز گذشته تیم مقابل سپاهان که برد ارزشمندی برای تیم و هواداران بود هم پاداشی را در نظر گرفته‌ایم. جا دارد از آقای عبدیان عضو هیات مدیره هم که قبل از اینکه عضو هیات مدیره شوند مساعدت‌های زیادی داشتند به استقلال کمک کردند. سایر اعضای هیات مدیره هم در تلاش هستند تا مساعدت‌هایی به باشگاه شود چون ما در آستانه پرداخت‌های سنگینی هستیم و با همت همه عزیزان امیدوارم بتوانیم از این بحران هم خارج شویم و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.»


سعادتمند درباره مطالبات اعضای استقلال نیز گفت: «روی بخش بخش مطالبات کادرفنی و بازیکنان تلاش کرده‌ایم در زمان‌هایی که گفته‌آیم پرداختی داشته باشیم و از امروز هم پرداخت‌های بعدی را انجام می‌دهیم تا کادرفنی و بازیکنان با فراغ خاطر به کار خود در زمین سبز مشغول باشند.»

 

استقلال تهران احمد سعادتمند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران احمد سعادتمند مقابل سپاهان هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رسمی بارسلونا بابت قهرمانی رئال مادرید

 با توجه به پیروزی مقابل کادیز و البته شکست بارسلونا مقابل ژیرونا، رئال مادرید به فاصله ۴ هفته مانده تا پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳ لالیگا، قهرمان این رقابت‌ها شد. رئال مادرید برای سی‌وششمین بار در تاریخ ۱۲۲ ساله خود جام قهرمانی لالیگا را به دست آورد تا اختلاف قهرمانی‌های پرافتخارترین تیم اسپانیا با تیم دوم یعنی بارسلونا به عدد ۹ برسد.

باشگاه بارسلونا با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی خود قهرمانی لالیگا را به رئال مادرید تبریک گفت.

بارسلونا نوشت: تبریک به رئال مادرید بابت قهرمانیَ در لالیگا

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • تبریک رسمی بارسلونا بابت قهرمانی رئال مادرید
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین