Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی ، پیرامون برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم و صفر سال جاری گفت: سازمان تبلیغات اسلامی همواره در جهت خدمت رسانی به جامعه و مردم قدم برداشته است، با فرارسیدن ماه محرم و صفر فعالیت هیئات مذهبی رشد قابل توجهی می‌کند، بدون شک در برگزاری هرچه بهتر این مراسم‌ها ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار مذهبی - وی در همین راستا ادامه داد: هیئات مذهبی از دل مردم و جامعه بر می‌آید، این هیئات بدون شک مردم نهاد‌ترین مراکز دینی محسوب می‌شوند و طبیعتا به همین واسطه ما همواره سعی داریم تا در جهت تکریم جامعه و به خصوص جامعه هیئتی که از جمله فرهیختگان جامعه هستند قدم برداریم. 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی عزاداری ماه محرم را رسمی دیرین دانست و اضافه کرد: برگزاری عزاداری «سیدالشهداء(ع)» همیشه در بافت جامعه ایرانی وجود داشته و همیشه این مراسم با ملاحظاتی برگزار شده است، امسال به واسطه شیوع بیماری کرونا برخی ملاحظات تازه به این مراسم‌ها اضافه شده است که به شخصه مطمئنم جامعه فکور و فرهیخته ایرانی تمامی آنها را به بهترین شکل ممکن رعایت خواهند کرد. 

وی در همین رابطه تاکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی همیشه در کنار مردم و مخصوصا هیات مذهبی بوده است، ما در حد اختیارات خود تمام قد در برگزاری مراسم های عزاداری ماه محرم و صفر در کنار مردم خواهیم بود و این قول را می‌دهیم که این برگزاری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی رخ خواهد داد. 

قمی با تاکید بر دغدغه‌مند بودن سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به سلامت جامعه اذعان کرد: خادمی مردم برای ما افتخار است، شک نکنید نه تنها این نهاد بلکه تمامی نهادهای مرتبط با برگزاری هیئات مذهبی راضی به بیماری هیچ فردی نیستند و بلاشک تمام تلاش خود در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی را انجام خواهند داد. 

وی در همین راستا اضافه کرد: تبعا ما هم به عنوان یک مرکز مردم نهاد خواستار برگزاری عزاداری ماه محرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی هستیم و از تمامی هیئاتی که اینگونه عمل می‌کنند حمایت کامل خواهیم کرد. 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره شیوه‌نامه برگزاری عزاداری‌های ماه محرم و صفر تاکید کرد: شیوه نامه پیشتر منتشر شده است و نمی توان در کلام آن را به سرعت توضیح داد اما ما به فکر انتشار چکیده و خلاصه ای کوتاه از این شیوه نامه هستیم و به زودی آن را منتشر خواهیم کرد. آنچه مسلم است ما و تمامی هیئات مذهبی ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم و از آنها عدول نخواهیم کرد. 

وی درباره برخورد با متخطیان در برگزاری عزاداری ماه محرم و صفر خاطرنشان کرد: ما به صورت کامل نحوه برگزاری هیئات را زیر نظر داریم و در صورت بروز تخلف به سرعت به ما گزارش داده خواهد شد، در کل مردم خودشان رعایت می کنند ما اگر در این بین کسی تخطی و یا شیطنت کند با آن برخورد می کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ماه محرم سازمان تبلیغات اسلامی هیئت های عزاداری ماه محرم و صفر عزاداری ماه محرم سازمان تبلیغات اسلامی پروتکل های بهداشتی عزاداری ماه محرم برگزاری عزاداری ماه محرم و صفر هیئات مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکرکاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم!

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

تذکرکاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم!

بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال کشف شد
صدایی که دستور یک جنایت را صادر کرد!


بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد


زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد


ماجرای دستمزد نجومی سعید آقاخانی در نون‌خ


دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها


قیمت جدید مدل‌های مختلف پیکان اعلام شد


پیش‌بینی هوای ۳۰ روز آینده با هوش مصنوعی!


افشای جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنای 4 ساله
ماجرای یک قتل هولناک به‌خاطر سحر و جادو


دردسر تازه برای ایرانی‌ها با آپدیت جدید ویندوز!


بیقراری ها برای«سبحان» ۱۵ روزه شد!


ماجرای خنده سه دختر در هواپیمای حامل ضرغامی
ممنوعیت تماشای سریال «حشاشین» موجه نیست


این چهره زیباترین زن دنیاست


تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال «افعی تهران»


شایعه جدیدی که درباره ریحانه پارسا منتشر شد


این شغل در ایران حقوق 40 میلیونی دارد!

 

دیگر خبرها

  • تایید حقانیت بانوان تماشاگر در رای بازی سپاهان پرسپولیس
  • اعتراض دانشجویان به تعطیلی ۲۳ ماهه مسجد دانشگاه شریف
  • باور‌ها و اعتقادات، روح اقتصاد یا بستر توسعه
  • تحقق شعار سال منوط به احیای اصول اقتصادی قانون اساسی است
  • جمع آوری ۱۰ هزار تن اقلام بهداشتی و درمانی برای مردم غزه
  • چرا تجربه شکست خورده را تکرار می‌کنید؟
  • تذکرکاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم!
  • ببینید | تذکر کاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم!
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر