Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@13:49:27 GMT

دستور زنگنه برای ایجاد صندوق ETF پالایشی

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۲۱۵۳

دستور زنگنه برای ایجاد صندوق ETF پالایشی

وزیر نفت به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی دستور داد تا به سرعت نسبت به ایجاد صندوق ETF پالایشی اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، بیژن زنگنه امروز  در صفحه توییتری خود نوشت: با ارایه  سهام‌ پالایشگاه‌ها در بورس نه تنها مخالف نیستیم، بلکه موافق هم هستیم.

وی ادامه داد:‌ با توجه به درخواست اخیر وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی، دستور داده شد که شرکت پالایش و پخش به سرعت نسبت به ایجاد  صندوق ETF پالایشی اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنگنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت

​بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور و مشارکت بانک صادرات ایران از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. - اخبار بازار -

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با توجه به سابقه ارزشمند پشتیبانی و حمایت از بنگاه‌ها و شرکت‌های فعال در صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، میزبان فعالان این صنعت در سالن خلیج‌فارس (سالن44) مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران است.

حمایت از صنایع و پروژه‌های ملی از جمله مهمترین اهداف بانک صادرات ایران به شمار می‌رود و این بانک طی سالیان اخیر اقدامات قابل توجهی در این زمینه انجام داده است.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می‌شود، فرصت مغتنمی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت کنند.​

دیگر خبرها

  • دستور رئیس جمهور برای حل مشکل استان‌های دارای نرخ بیکاری بالا/ دهقانی فیروزآبادی: حضور ۴۰۰ شرکت دانش‌بیان همراه در Inotex امسال
  • بازدید وزیر نفت از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
  • ورود برج‌های واحد CCR به شرکت پالایش نفت تهران
  • بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی آغازبه‌کار کرد
  • بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران آغاز به‌کار کرد
  • بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش پتروشیمی آغاز به کار کرد
  • حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • ایجاد یک میلیون ظرفیت تولید موتورهای فوق کم‌مصرف با ارائه تسهیلات ۸۰۰ میلیاردی
  • گردهمایی تعمیرات ایمن و تعالی سازمانی شرکت‌های پالایش گاز
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک