Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@20:46:29 GMT

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ سه شنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۹۹

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۲۳۶۴

صعود استقلال به نیمه نهایی جام حذفی، عنوان مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ امروز است به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، استقلال با عبور از سدِ سپاهان، به نیمه نهایی جام حذفی ایران صعود کرد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی *مدعیان نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبا ایران برابر حریفان خود متوقف شدند.
در ادامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشور، دیشب در بوشهر، تیم رده سومی تراکتور تبریز مقابل میزبانش شاهین شهرداری به تساوی بدونِ گل رضایت داد و با ۴۷ امتیاز، جایگاه سومی خود را حفظ کرد فولاد خوزستان - دیگر تیم مدعی کسب سهمیه آسیایی هم در اهواز برابر میهمانش سایپا با تساوی صفر- صفر متوقف شد و با ۴۷ امتیاز و گل زدهء کمتر در ردهء چهارم جدول باقی ماند؛ گل گهر سیرجان در یک بازی خارج از خانه ۳ - ۲ از سدِ نفت مسجد سلیمان گذشت و با ۲۹ امتیاز، به ردهء یازدهم جدول صعود کرد؛ ماشین سازی تبریز- تیم سیزدهم جدول برابر تیم رده پانزدهمی پارس جنوبی جم به تساوی ۱-۱ رسید تا جدال برای فرار از قعرجدول حساس‌تر شود و پیکان تهران هم با یک گل از سدِ صنعت نفت آبادان گذشت و با ۲۷ امتیاز در ردهء چهاردهم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    در جدول رده بندی تا پایان هفته بیست و هشتم؛ پرسپولیس با ۶۳ امتیاز قهرمانی خود را جشن گرفته و تیم‌های استقلال با ۴۹، تراکتور و فولاد با ۴۷ و سپاهان و شهرخودرو با ۴۵ امتیاز، ضمن قرار گرفتن در رتبه‌های دوم تا ششم، برای نایب قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کنند، همچنین صنعت نفت با ۳۸ و نساجی با ۳۶ امتیاز در رده‌های هفتم و هشتم ایستاده اند....
در نیمه دوم جدول هم؛ نفت مسجدسلیمان با ۳۴ امتیاز خطری احساس نمی‌کند، اما ذوب آهن، گل گهر، سایپا، ماشین سازی، پیکان، پارس جنوبی و شاهین شهرداری با ایستادن در رده‌های دهم تا شانزدهم، برای فرار از سقوط به لیگ دسته یک، دو هفتهء حساس پیش رو دارند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

*با ادامه شرایط کرونایی و وقفه در برنامه‌های آماده سازی ورزشکاران المپیکی کشورمان، دغدغه‌ها هر روز بیشتر میشود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

*در فاصله ۳ هفته تا آغاز لیگ برتر فوتسال ایران، بسیاری از تیم‌ها مراحل آماده سازی خود را آغاز نکرده اند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

*تیم‌های اینتر و منچستریونایتد به نیمه نهایی لیگ اروپا راه یافتند.
مرحله یک چهارم پایانی این مسابقات، دیشب با برگزاری دو دیدار آغاز شد که در یکی از بازی‌ها، تیم اینتر در مصاف با بایرلورکوزن به برتری ۲ به ۱ دست یافت و به نیمه نهایی صعود کرد. نیکُلا بارِلّا و روملو لوکاکو برای نراتزوری و کای هاوِرتز برای لورکوزن اینتر در نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار شاختار و بازل خواهد رفت.
در دیگر بازی، منچستریونایتد به سختی و با تک گل برونو فرناندس از سد کپنهاگن گذشت و حریف برنده بازی سویا و ولورهمپتون در نیمه نهایی شد.
در همین چارچوب امشب دو دیدار از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود که طبق برنامه شاختار اوکراین با بازل سوئیس و سویای اسپانیا با ولوورهمپتون انگلیس مسابقه می‌دهد. این مرحله از رقابت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز در آلمان برگزار می‌شود و تک حذفی است.

*حاشیه‌های فوتبال جهان   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

* لیگ قهرمانان اروپا   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     برچسب ها: اخبار مشروح ، 14 و سی ، عناوین ، ورزشی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اخبار مشروح 14 و سی عناوین ورزشی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان

دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول، دانلود قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده، دانلود قسمت ۱ اول فصل ۳ سوم پدرخوانده، دانلود سریال پدرخوانده فصل 3 قسمت 1 اول، رئالیتی شو پدرخوانده فصل سوم 3 قسمت 1 اول، دانلود قسمت جدید پدرخوانده فصل 2 با حجم نیمه رایگان در ادامه مطلب امکان پذیر است.

دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول، دانلود قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده، دانلود قسمت ۱ اول فصل ۳ سوم پدرخوانده به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب و گردانندگی کامبیز دیرباز در سال 1403 ساخته شده است این سریال محصول کشور ایران و در ژانر ریلیتی شو و خانوادگی می‌باشد در سریال پدرخوانده امیرحسین رستمی، محمدنادری، سینا رازانی، ساغر قناعت و نیما شاهرخ شاهی در کنار آرش عدل پرور(AP)، حسین رفیعی، نصرت میرعظیمی، شهاب عباسی، مرجان مومنی، زهرا بهروزمنش به هنرمندی پرداخته‌اند.

بازیگران سریال پدرخوانده فصل ۲:

دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده) پدرخوانده فصل سوم قسمت ۱ در رئالیتی پدرخوانده ۳ در امیرحسین رستمی، محمدنادری، سینا رازانی، ساغر قناعت و نیما شاهرخ شاهی 5 شرکت‌کننده منتخب دو فصل قبل هستند که در کنار آرش عدل پرور(AP)، حسین رفیعی، نصرت میرعظیمی، شهاب عباسی، مرجان مومنی، زهرا بهروزمنش باهم رقابت خواهند کرد.

************************

برای دانلود سریال پدرخوانده فصل 3 قسمت 1 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت ۱ فصل ۳ پدرخوانده

*************************

دانلود پدرخوانده فصل ۲ قسمت ۱ اول (قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده) پدرخوانده فصل سوم قسمت ۱ حرفه‌ ای‌ها پدرخوانده بازی می‌کنند. پدرخوانده یک بازی طولانی و پر از تعلیق، با سناریویی جذاب و غیرقابل پیش‌بینی از بازی مافیا به روایت سعید ابوطالب است.

کارگردان سعید ابوطالب

تهیه‌کننده سعید ابوطالب

گرداننده کامبیز دیرباز

کد خبر 747727

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود
  • نتایج اولیه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری