Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@14:50:16 GMT

۸ تن لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در اشتهارد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۲۵۶۰

۸ تن لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در اشتهارد کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، در بازدید به عمل آمده توسط کارشناسان مدیریت نظارت و ارزیابی بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی استان البرز از یک واحد غیرمجاز تولیدی صنایع آرایشی و بهداشتی مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد، بیش از هشت تن فراورده‌های آرایشی و بهداشتی، به دلیل نداشتن مجوز و پروانه ساخت معتبر، تولید و بسته بندی در شرایط محیطی نامناسب و استفاده از مواد اولیه غیر استاندارد کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که از ابتدای سال تاکنون نیز بیش از ۱۰ مورد تخلف از شرکت‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی از کارخانجات فعال در استان البرز کشف، ضبط و به مراجع قانونی ارجاع داده شده است.

کد خبر 4996233

منبع: مهر

کلیدواژه: استان البرز شهرستان کرج شهرک صنعتی لوازم آرایشی ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان ماه محرم آمار کرونا شهرکرد کمک مومنانه قزوین محرم 99 ستاد ملی مقابله با کرونا آرایشی و بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: ۲ سارقی که در یک فقره سرقت از یک کارگاه صنعتی اقدام به سرقت اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال کرده بودند، توسط پلیس آگاهی شهرستان شناسایی و دستگیر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،  سردار حمید هداوند در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از شرکت صنعتی در اشتهارد و به سرقت رفتن اموالی به ارزش 300 میلیارد ریال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی محل وقوع سرقت و  با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی، 2 نفر در این رابطه که از مدیران و کارکنان این شرکت صنعتی بودند، شناسایی و پس از چندین روز کار عملیاتی محل اختفاء متهمان کشف شد.

کشف خودروهای 150 میلیاردی قاچاق در البرز دستگیری عامل اخلال در نظام اقتصادی با 8 هزار میلیارد تخلف ارزی تخلف ارزی 30میلیاردی یک شرکت داروسازی در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز اظهارداشت: ماموران پس از اطمینان از حضور متهمان در محل ردزنی شده،  به محل اختفاء آن ها  اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه نامبردگان  را دستگیر کردند.

این مقام ارشد  انتظامی تصریح کرد: با اعتراف متهمان به جرم خود، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی