Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس درباره برخورد دو تیم در نیمه نهایی جام حذفی صحبت کرد. تاریخ انتشار: 15:49 - 21 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۸۷۲

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برخورد تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در نیمه‌نهایی جام حذفی به یکدیگر، اظهار داشت: قطعا دیدار دو تیم خیلی جذاب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم همین که مصلحت‌اندیشی نشد و دو تیم در نیمه نهایی باید به مصاف هم بروند خودش یک گام بزرگ و رو به جلو است.

وی افزود: علی‌رغم اینکه استقلال در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته، اما نباید برتری این تیم مقابل سپاهان را فقط درخشش استقلالی‌ها دید. به نظرم در بازی دو تیم، سپاهانی‌ها خیلی بی‌انگیزه و ناهمگون بودند و همین باعث شکست آنها شد. سپاهان از شرایط ایده‌آل خود فاصله داشت و این روند در برتری استقلال بی‌تاثیر نبود.

بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال تصریح کرد: قطعا دربی جذابی را خواهیم دید. البته امیدوارم حساسیت بازی روی کیفیت آن تاثیر نگذارد. اینکه در دربی برگشت یا دربی‌های قبلی چه اتفاقاتی رخ داده مربوط به گذشته است. دو تیم تا الان روز‌های متفاوتی را سپری کرده‌اند و فقط باید روی این بازی تمرکز کنند.

آشوبی درباره غیبت هواداران در چنین بازی مهمی، خاطرنشان کرد: قطعا حضور هواداران می‌توانست به حذابیت‌های بازی اضافه کند، اما فعلا چاره‌ای نیست و بهتر است مردم از داخل منزل تماشاگر بازی تیم مورد علاقه خود باشند. از طرفی، با توجه به اینکه دو تیم در هفته‌های همه بازی‌های‌شان بدون تماشاگر بوده، بعید می‌دانم نبود هواداران روی عملکرد آنها تاثیر بگذارد.

بیشتر بخوانید: دربی پایتخت در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال پرسپولیس استقلال جام حذفی لیگ برتر فوتبال جام حذفی نیمه نهایی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، ملوان فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این بازی گفت: بازی سنگینی است. تیم استقلال خوزستان در نیم فصل به خوبی تقویت شده و چند بازیکن خارجی به خدمت گرفته و نتایج بدی هم کسب نکرده است. همین مسائل کار را برای ما سخت می‌کند.

او ادامه داد: ما هم با توجه به شرایطی که در دو هفته گذشته داشتیم، محکوم به برد هستیم. در دو هفته اخیر امتیازات زیادی را از دست دادیم و باید برنده باشیم. ضمن احترام به تیم خوب استقلال خوزستان قطعا برای بردن بازی می‌کنیم و می‌دانیم آنها هم همین استراتژی را دارند و این به زیبایی بازی کمک می‌کند. وقتی مساوی به درد هیچکدام از تیم‌ها نمی‌خورد، قطعا بازی زیبا می‌شود.

سرمربی ملوان در پایان عنوان کرد: امیدوارم زمین مسابقه شرایط خوبی داشته باشد و این اجازه را به دو تیم بدهد که بازی روی زمین انجام بدهند. امیدوارم کم اشتباه باشیم و بتوانیم سه امتیاز مهم این بازی را به دست بیاوریم.

دیگر خبرها

  • خلاصه‌بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • جام پادشاهی عربستان؛ تلاش النصر برای فتح تنها جام فصل
  • خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • آنچلوتی: کمی استرس دارم!
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی