Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  متین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی چند دستگاه اتوماتیک به خطوط تولید استان اضافه می‌شود و تولید ماسک پزشکی به روزانه ۳۰۰ هزار عدد خواهد رسید.

او  افزود: با مشارکت بخش خصوصی سه دستگاه اتوماتیک تولید ماسک با هزینه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری و تا ۲ هفته دیگر به خطوط تولید استان اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان بیان کرد: همچنین پنج دستگاه دیگر با سرمایه گذاری بخش خصوصی از خارج کشور خریداری شده که برای هر کدام یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

متین اظهار کرد:در حال حاضر روزانه ۱۰۰ تا ۱۳۰ هزار عدد ماسک دست‌دوز در استان همدان تولید می‌شود، اما اقبال مردم به سمت ماسک‌های پزشکی است.

او بیان کرد: لباس بیمارستانی و گان به صورت انبوه در واحد‌های تولیدی استان تولید می‌شود و مازاد آن نیزبه دیگر شهر‌های کشور ارسال می‌شود.

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن تولید ماسک ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت

منبع: خبر آنلاین

tags # محمدرضا گلزار سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • قول وزیر صمت، اجرا نشد/ تولید خودرو در فروردین امسال نسبت به فروردین پارسال کم شد
  • استارت سرد خودروسازی
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج