Web Analytics Made Easy - Statcounter

رؤسای دانشگاه یزد و پارک علم و فناوری یزد با هدف ارزش‌آفرینی و اثربخشی صنعتی، اجتماعی و منطقه‌ای، توافق‌نامه راه‌اندازی اداره پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد را امضا کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رؤسای دانشگاه یزد و پارک علم و فناوری یزد با هدف ارزش‌آفرینی و اثربخشی صنعتی، اجتماعی و منطقه‌ای، توافق‌نامه تأسیس، راه‌اندازی و اداره پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد را امضاء کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این توافق‌نامه که در چارچوب دستورالعمل مصوب هییت امنای دانشگاه یزد به امضای طرفین رسید، زمینی به مساحت ۲۵ هکتار از اراضی دانشگاه یزد به مدت ۳۳ سال برای راه‌اندازی این پردیس اختصاص یافت.

پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد شامل اجزای مختلف زنجیره توسعه نوآوری و فناوری شامل مرکز نوآوری، شتاب‌دهنده، مرکز رشد، ساختمان‌های استیجاری و اراض پردیس می‌شود که حاکمیت آن شامل تصویب چارچوب‌های کلان و نظارت عالیه بر آن برعهده هیأت امنای دانشگاه است.

این پردیس از لحاظ ساختاری زیرمجموعه دانشگاه یزد محسوب شده و زیر نظر شورای راهبری و سیاستگذاری پردیس فناوری و صنعتی متشکل از رئیس دانشگاه به عنوان رئیس شورا، رییس پردیس فناوری و صنعتی به عنوان دبیر شورا، سه تن از اشخاص حقیقی از دانشگاه و صنعت به پیشنهاد رئیس دانشگاه، رئیس پارک علم و فناوری یزد و یک نفر شخص حقیقی به پیشنهاد رئیس پارک، اداره می‌شود.

گفتنی است در چارچوب این توافق‌نامه، شرکت‌ها و واحد‌های فناور مستقر در پردیس فناوری و صنعتی مشروط به ارزیابی و تأیید پارک علم و فناوری یزد می‌توانند از امتیاز‌های قانونی پارک و تمام یا بخشی از خدمات و حمایت‌های پارک مشابه سایر واحد‌های فناور مستقر در پارک بهره‌مند شوند. بر همین مبنا مقرر شد حداقل یک‌سوم از ظرفیت‌های استقرار پردیس فناوری و صنعتی، به واحد‌های فناور معرفی‌شده از سوی پارک علم و فناوری یزد اختصاص داده شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه یزد پارک علم و فناوری توافق نامه پارک علم و فناوری یزد راه اندازی توافق نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد

مهدی ضیغمی، رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران در حاشیه نشست خبری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران و دومین اجلاس همکاری های اقتصادی ایران و آفریقا در جمع خبرنگاران گفت: ایران بازارهای صادراتی عراق را از دست نخواهد داد. امیدواریم توافق جامع تجاری میان ایران و عراق به زودی امضا شود تا ایران بتواند به رقم توافق شده ۲۰ میلیارد دلار در تجارت با این کشور برسد.

ضیغمی در مورد صادرات خودرو از ایران به روسیه اظهار کرد: با مجوزی که از سوی استاندارد روسیه ارسال شده صادرات به روسیه و منطقه اوراسیا اتفاق خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • ضرورت ورود شرکت‌های فناور به صنعت کردستان
  • صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی