Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مدرس‌خیابانی وزیر پیشنهادی صمت در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، روز سه‌شنبه در حاشیه جلسات خود با نمایندگان در مجلس، در پاسخ به سوالی درباره بهانه خودروسازان برای عدم تکمیل خودرو‌های دپو شده در پارکینگ، اظهار کرد: موضوع نبود تجهیزات برای تکمیل خودرو‌ها بهانه نیست، براساس آمار‌ها در چهار ماه اخیر حدود ۳۶۰ هزار دستگاه خودروی سواری تولید شده که این آمار نشان دهنده افزایش ۱۹ درصدی میزان تولید نسبت به سال گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت افزود: همچنین میزان تحویل خودرو به مشتریان نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۳۵ درصد افزایش یافته است از طرفی براساس آمار‌ها در سال گذشته حدود ۱۸۰ هزار دستگاه خودرو ناقص در پارکینگ‌ها موجود بود، اما در شرایط کنونی این میزان به حدود ۸۰ هزار دستگاه رسیده و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته خودرو‌های باقیمانده به مرور تکمیل و به مشتریان ارائه می‌شود.

مدرس‌خیابانی با بیان اینکه میزان خودرو‌های ناقصی که در پارکینگ قرار دارند، در شرایط کنونی به حدود ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در هفته‌های آتی حدود ۴۳ هزار دستگاه از این خودرو‌ها تکمیل و عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس شورای اسلامی خودرو داخلی خودروسازان هزار دستگاه خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ضیغمی در حاشیه نشست خبری (ایران اکسپو ۲۰۲۴)، گفت: بسیاری از افرادی که در سامانه ثبت نام کردند، منتظر هستند خودرو مورد علاقه‌شان وارد شود و به همین دلیل تاکنون از ۳۰ هزار نفر که در سامانه بودند، ۱۵ هزار نفر خودروی خود را انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر خودروهای زیادی در گمرکات و مناطق آزاد هست. بیش از ۱۲ تا ۱۳ هزار خودرو دپو در مناطق آزاد و کشور هست که این خودروها فقط منتظر توافق‌های داخلی در وزارت صمت و بانک مرکزی هستند تا ترخیص شوند. واردات خودروهای جانبازان هم فقط مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این رابطه انجام شده و منتظر هستیم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و بنیاد شهید هم گروه‌هایی که قرار است ارز بگیرند را مشخص کند.

ضیغمی با بیان اینکه ظرف چند روز آینده اولین عرضه خودروهای برقی انجام خواهد شد، گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

کد خبر 6088067 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • میزان افزایش حق‌الزحمه مهندسان هفته آینده اعلام می‌شود
  • عرضه قارچ بالاتر از کیلویی ۱۰۰ هزارتومان گرانفروشی است
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی؛ اولین عرضه در روزهای آینده
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان خسارت اقتصادی مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در اهواز
  • اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود