Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: موفقیت در جنگ رسانه‌ای و سایبری نیازمند کار تشکیلاتی منسجم است چرا که امروز استکبار تمایل دارد که از فضای مجازی مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی ناامید کرده و جهت‌دهی افکار را در دست بگیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، سجاد رضایی ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم در خراسان جنوبی و گفت‌وگو با مدیر و خبرنگاران این مجموعه اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان مدافعان نظام در برابر حملات دشمن اقدامات بزرگی انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خبرنگاران بسیار در جامعه زحمت می‌کشند گفت: هر روز باید روز خبرنگار باشد و به طور یقین این قشر نیاز به حمایت ویژه دارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی بیان کرد: موفقیت در جنگ رسانه‌ای و سایبری نیازمند کار تشکیلاتی منسجم است چرا که امروز استکبار تمایل دارد که از طریق سایبری مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی ناامید کرده و جهت‌دهی افکار را در دست بگیرد.

مدیر روابط‌عمومی سپاه امیرالمؤمنین(ع) از دفتر خبرگزاری تسنیم در ایلام بازدید کرد رئیس حوزه هنری استان کرمان از دفتر خبرگزاری تسنیم بازدید کرد + تصاویر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان از دفتر استانی خبرگزاری تسنیم بازدید کرد + تصاویر

رضایی با بیان اینکه مجموعه خبرگزاری تسنیم انصافا یک خبرگزاری حرفه‌ای است و کار حرفه‌ای انجام می‌دهد تصریح کرد: خیلی خوب است که خط و مشی این رسانه در حال حاضر به سمت چند رسانه‌ای و فیلم پیش رفته است.

مدیردفتر خبرگزاری تسنیم در خراسان جنوبی ضمن خیرمقدم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خبرگزاری تسنیم در استان پرداخت.

محمد قربانی با بیان اینکه تلاش خبرگزاری تسنیم در این سال‌ها این بوده که همه‌جا حضور داشته و مثمر ثمر باشد اظهار داشت: هرکسی که راه‌حلی برای مشکلات پیش‌آمده نداشته باشد دست به دامن خبرنگار و اصحاب رسانه می‌شود اما این صنف یکی از بی‌پناه‌ترین اقشار جامعه هستند.

انتهای پیام/253/س

R41348/P/S6,56/CT1 بیشتر بخوانید... رئیس بسیج رسانه استان ایلام از دفتر استانی خبرگزاری تسنیم بازدید کرد خبرگزاری تسنیم نگاه خوبی به مقوله مطالبه‌گری دارد / در کنار مطالبه راهکار هم ارائه شود نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان از مدیر دفتر استانی خبرگزاری تسنیم تجلیل کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رئیس بسیج رسانه استان ایلام از دفتر استانی خبرگزاری تسنیم بازدید کرد خبرگزاری تسنیم نگاه خوبی به مقوله مطالبه‌گری دارد / در کنار مطالبه راهکار هم ارائه شود نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان از مدیر دفتر استانی خبرگزاری تسنیم تجلیل کرد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۲ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۳ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۴ گزارش ویدئویی| راه‌آهن همدان ـ سنندج طعم تلاش را چشید / زمزمه شنیدن سوت قطار از غرب‌کشور به گوش می‌رسد ۵ جزئیات اعطای تابعیت به فرزندان زنان ایرانی اعلام شد ۶ اصفهان| شکست سپاهان برابر استقلال؛ خداحافظ امیر! ۷ ادامه پیگیری‌های تسنیم| آغاز به کار دوباره عملیات آبرسانی به روستای«چم کبود» معمولان لرستان ۸ ماجرای تخریب سر در پایگاه نیروی هوایی وحدتی ارتش دزفول چه بود؟ مهمترین اخبار استانها نایب رئیس ‌مجلس: درآمدهای ‌مالیاتی پاسخگوی ‌‌۳۶۰ هزار میلیارد تومان هزینه جاری دولت نیست / ‌چابک‌سازی کار بسیار سختی است واکنش سخنگوی کمیسیون آموزش‌ مجلس به تعویق ‌کنکور سراسری/ این موضوع به‌نفع دانش‌آموزان نیست‌ ‌تداوم زنجیره شیوع کرونا در یزد / واحدهای صنفی ‌۳ روز ‌تعطیل شدند همدردی علمای اهل سنت خراسان شمالی با مردم لبنان / همچون گذشته حامی و پشتیبان شما خواهیم بود مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است لبنان| پشت‌پرده شکست دولت دیاب و سناریوهای تشکیل کابینه جدید وزیر اقتصاد: صندوق پالایشی هفته اول شهریور ماه عرضه می‌شود روحانی: کلیات طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی در جلسه دیروز سران قوا تصویب شد ادعای اسپوتنیک روسیه: پوتین ثبت اولین واکسن کرونا را اعلام کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفتر استانی خبرگزاری تسنیم خبرگزاری تسنیم بازدید دفتر خبرگزاری تسنیم خبرگزاری تسنیم خراسان جنوبی بسیج رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟