Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@13:23:44 GMT

برنامه های هفته دولت تعطیل نمی شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۳۲۸۵

برنامه های هفته دولت تعطیل نمی شود

علی مصطفوی گفت: برنامه های هفته دولت با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی کرونا در آذربایجان غربی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، «علی مصطفوی» ظهر امروز(21مرداد) در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت در آذربایجان غربی، گفت: با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در رابطه با پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی برنامه های مقرر در هفته دولت در آذربایجان غربی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد بزرگداشت هفته دولت در آذربایجان غربی افزود: در این برهه حساس زمانی که ویروس کرونا کار را سخت کرده است باید برای اطلاع رسانی خدمات دولت از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ها به خوبی استفاده شود.

 

وی با بیان اینکه در دنیای امروز فضای مجازی و رسانه در اطلاع رسانه حرف اول را می زند، تصریح کرد: سرمایه گذاری بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد ریالی برای احیای دریاچه ارومیه که اولویت دولت تدبیر و امید بود یکی از شاخص ترین دستاوردهای دولت است.

 

این مسئول اضافه کرد: تقارن ماه محرم و هفته دولت نیز یکی دیگر از اتفاق های پیش روست که باید مسئولان تمام نکات اخلاقی در برگزاری برنامه ها و حفظ شئونات این ماه را در نظر داشته باشند.

 

مصطفوی گفت: تشکیل چهار کمیته عمرانی، اقتصادی، فرهنگی تبلیغی و هماهنگی امور شهرستان‌ها به منظور انسجام بخشی در برگزاری برنامه های هفته دولت ضروری به نظر می رسد تا اقدامات و عملکرد دولت به خوبی مشخص شود.

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنترل شیوع کرونا ویروس آذربایجان غربی طرح های هفته دولت برنامه های هفته دولت آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ الکترونیک تا هفته آینده خبر داد. 

سیدرضا یحیوی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: برای نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در مرحله جدید تصمیم‌گیری در سطح دولت صورت خواهد گرفت. در این راستا وزارت رفاه مدل‌هایی طراحی و پیشنهاد می‌دهد که تا هفته آینده در خصوص نحوه اجرای مرحله جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

وی افزود: بنا براین است که تا زمان پایان مرحله اجرای فجرانه، در خصوص اجرای مرحله جدید طرح تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی صورت گیرد؛ چراکه با راه‌اندازی شبکه ملی اعتبار طرح حمایتی تداوم دارد و قطع نمی‌شود.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سیاست دولت حمایت مضاعف از جامعه است که این موضوع در دستور کار است و در حال انجام برنامه‌ریزی‌های جدیدی هستیم که یا طرح فجرانه اجرا خواهد شد و یا مدل جدیدی طراحی می‌کنیم که مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پانزدهم اردیبهشت
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • تمرین تراکتور تعطیل شد